Encyklopedia Bionicle
Advertisement
Encyklopedia Bionicle
"Pozostawione w spokoju, małe insekty są praktycznie niegroźne. Ale gdy rój jest wściekły, ścigają wroga przez pół miasta."
— Narrator, Poniżej Ciemności

Lotnik Ognisty
Noimage
Rahi
Moce Żadne
Status Nieznany
Lokalizacja Wszechświat Matoran (dawniej), Spherus Magna

Lotniki Ogniste to małe insekty Rahi.

Historia[]

Lotniki Ogniste zostały stworzone przez gatunek Makuta przy pomocy Wirusów i Zenergizowanej Protodermis jako jedne z Rahi zamieszkujące Wszechświat Matoran.

W Metru Nui roje Lotników były spotykane głównie w Ta-Metru.

Gdy Toa Metru przebywali w tunelach konserwacyjnych Archiwów, Rahi Krahka użyła swojej mocy zmiennokształtności by stać się Rahkshi Kontroli nad Insektami i przyzwać Ogniste Lotniki do zaatakowania Nokamy.

Gdy na Artidax przybyła grupa Brutaki, Roodaki, Barraki Takadoxa, Makuty Spiriaha, Vezona i Lariski, Spiriah wpadł w ruchome piaski. Roodaka zmutowała je w Ogniste Lotniki, uwalniając Makutę.

Po zniszczeniu Robota Wielkiego Ducha podczas Bitwy o Bara Magna, wiele Lotników przeniosło się z Wszechświata Matoran na Spherus Magna.

Cechy i umiejętności[]

Rahi te podróżują w dużych rojach. Nie wyrządzają żadnej krzywdy, niesprowokowane. Jednakże, jeśli je się zaniepokoi, będą ścigać cel bardzo długo. Nazywane są Lotnikami Ognistymi, ponieważ ból odczuwalny po ukąszeniu jest porównywalny z byciem podpalonym.

Pojawienia[]

Advertisement