FANDOM

"Do tych magazynów trafiają części Protodermis, a następnie czekają na montaż i wykończenie."
— Narrator, Mini CD Promujące Toa Metru Onewę
Magazyny Protodermis
Protodermis Warehouse
Miejsce
Położenie Metru Nui (Po-Metru)
Status Zdemontowane
Magazyny Protodermis były miejscami, w których składowano części wykonane z Protodermis przed ich dalszym montażem. Znajdowały się w dystrykcie Po-Metru wyspy-miasta Metru Nui.

Historia

Po-Matorańscy rzeźbiarze często przybywali do Magazynów Protodermis po części, lecz ponieważ brakowało im skrupulatności i organizacji Onu-Matoran, często znalezienie odpowiedniej części zajmowało im sporo czasu. Części składowano w sześciokątnych skrzyniach, które następnie umieszczano w ścianach magazynu za pomocą ładowarek.

Toa Metru Onewa przybył do jednego z magazynów podczas poszukiwań Po-Matoranina Ahkmou. Znalazł tu mapę Po-Metru z zaznaczonym obszarem Pól Rzeźb.

Magazyny Protodermis uległy poważnym uszkodzeniom wskutek Wielkiego Kataklizmu, lecz tysiąc lat później naprawiła je Włócznia Artakhi. Później, w trakcie bitwy o Bara Magna, fragment Aqua Magna trafił w głowę Robota Wielkiego Ducha, powodując ogromne zniszczenia w Metru Nui. Po emigracji ludności Wszechświata Matoran na Spherus Magna, Magazyny Protodermis zostały zdemontowane.

Pojawienia

Książki Multimedia

Przewodniki

Płyty CD