FANDOM

Maska Imitacji
Maska Analizy
Kanohi
Tytuł Maska Imitacji
Moce Korzystanie z umiejętności, które widział ostatnio używający tej maski
Dyski Nieznane
Posiadacze Pouks, nieznany Matoranin z Mahri Nui (bez mocy)

Maska Imitacji pozwala jej użytkownikowi przez krótki czas odtwarzać moc innej rozumnej istoty, poprzez jej analizę i kopiowanie tak długo, jak użytkownik ją widzi. Długość procesu analizy zależy od analizowanej mocy. Po skopiowaniu moc jest jak tymczasowa moc Kanohi. Użytkownik nie może skopiować mocy Rahi lub innej Kanohi. Jeżeli użytkownik dezaktywuje skopiowaną moc, będzie ją musiał ponownie skopiować jeśli będzie chciał ją ponownie użyć, choć teraz zajmie mu to mniej czasu.

Przykładowe użycie

W Mieszkańcach Mroku Pouks próbował skopiować moc Teleportacji Miserixa, lecz ten odgadł jego zamiary i mu przeszkodził.

Użytkownicy

Wielkie

Matoranie

  • Pouks - dawniej, stała się Wielka po transformacji w Toa
  • Nieznany Matoranin z Mahri Nui - dawniej, obecnie nie żyje

Ciekawostki

  • Na BZPower została przeprowadzona ankieta, w wyniku której nazwano maskę Pouksa, na podstawie możliwych opcji. Zwycięski tytuł został uznany za kanoniczny przez autora książek, Grega Farshteya.
  • Podobnie jak u reszty Toa Hagah, maska Pouksa została wykuta na kształt maski noszonej przez dawnego bohatera. Nie wiadomo, czy ów bohater nosił Maskę Imitacji, więc maska Pouksa może się różnić od innych, w tym tej przedstawionej na obrazku.