Encyklopedia Bionicle
Advertisement
Encyklopedia Bionicle
Maska Jedności Dżungli
Uniter Mask of Jungle
Maska Mocy
Moce Dżungla
Posiadacze Lewa (dawniej)

Maska Jedności Dżungli to Maska Mocy. Daje swemu nosicielowi kontrolę nad Dżunglą i pozwala na połączenie z Istotą Dżungli - Uxarem.

Historia[]

Złota Maska Jedności Dżungli została wykuta przez Ekimu, kiedy ten doznał wizji nawiedzenia Okoto przez mroczne siły i nadejścia szóstki legendarnych bohaterów. Maskę powierzono Uxarowi, Istocie Dżungli, by strzegł jej przed wpadnięciem w niepowołane ręce.

Standardowa Maska Jedności Dżungli również została wykuta przez Ekimu i wręczona Lewie, Zjednoczycielowi Dżungli, po pokonaniu Armii Czaszek przez Toa i przygodach w Podziemnym Mieście. Toa użył tej maski, by odszukać swoją Istotę Żywiołu. Po jej odnalezieniu, przywdział złotą wersję maski i połączył się z istotą.

Kiedy Lewa poświęcił swoje moce do pokonania Makuty i powrócił do gwiazd, Złota Maska Jedności Dżungli zdematerializowała się wraz z nosicielem.

Formy[]

Grafika Nazwa Użytkownik Moc
Uniter Mask of Jungle Maska Jedności Dżungli Toa Lewa (dawniej) Wielka kontrola Dżungli
Więź z Istotą Żywiołu
Golden Uniter Mask of Jungle Złota Maska Jedności Dżungli Toa Lewa (dawniej) Wielka kontrola Dżungli
Fuzja z Istotą Żywiołu

Informacje o zestawie[]

Maska Jedności Dżungli została wydana razem z zestawem Zjednoczyciela Dżungli Lewy w pierwszej połowie 2016 roku. W zestawie znajdowała się również Złota Maska Jedności Dżungli.

Zobacz też[]

Advertisement