FANDOM

Maska Jedności Dżungli
Uniter Mask of Jungle
Maska Mocy
Moce Dżungla
Posiadacze Lewa (dawniej)

Maska Jedności Dżungli to Maska Mocy. Daje swemu nosicielowi kontrolę nad Dżunglą i pozwala na połączenie z Istotą Dżungli - Uxarem.

Historia

Złota Maska Jedności Dżungli została wykuta przez Ekimu, kiedy ten doznał wizji nawiedzenia Okoto przez mroczne siły i nadejścia szóstki legendarnych bohaterów. Maskę powierzono Uxarowi, Istocie Dżungli, by strzegł jej przed wpadnięciem w niepowołane ręce.

Standardowa Maska Jedności Dżungli również została wykuta przez Ekimu i wręczona Lewie, Zjednoczycielowi Dżungli, po pokonaniu Armii Czaszek przez Toa i przygodach w Podziemnym Mieście. Toa użył tej maski, by odszukać swoją Istotę Żywiołu. Po jej odnalezieniu, przywdział złotą wersję maski i połączył się z istotą.

Kiedy Lewa poświęcił swoje moce do pokonania Makuty i powrócił do gwiazd, Złota Maska Jedności Dżungli zdematerializowała się wraz z nosicielem.

Formy

Grafika Nazwa Użytkownik Moc
Uniter Mask of Jungle Maska Jedności Dżungli Toa Lewa (dawniej) Wielka kontrola Dżungli
Więź z Istotą Żywiołu
Golden Uniter Mask of Jungle Złota Maska Jedności Dżungli Toa Lewa (dawniej) Wielka kontrola Dżungli
Fuzja z Istotą Żywiołu

Informacje o zestawie

Maska Jedności Dżungli została wydana razem z zestawem Zjednoczyciela Dżungli Lewy w pierwszej połowie 2016 roku. W zestawie znajdowała się również Złota Maska Jedności Dżungli.

Zobacz też