Encyklopedia Bionicle
Advertisement
Encyklopedia Bionicle
Maska Jedności Kamienia
Uniter Mask of Stone
Maska Mocy
Moce Kamień
Posiadacze Pohatu (dawniej)

Maska Jedności Kamienia to Maska Mocy, która daje swemu nosicielowi kontrolę nad Kamieniem i pozwala na połączenie z Istotą Kamienia - Ketarem.

Historia[]

Złota Maska Jedności Kamienia została wykuta przez Ekimu, kiedy ten doznał wizji nawiedzenia Okoto przez mroczne siły i nadejścia szóstki legendarnych bohaterów. Maskę powierzono Ketarowi, Istocie Kamienia, by strzegł jej przed wpadnięciem w niepowołane ręce.

Standardowa Maska Jedności Kamienia również została wykuta przez Ekimu i wręczona Pohatu, Zjednoczycielowi Kamienia, po pokonaniu Armii Czaszek przez Toa i przygodach w Podziemnym Mieście. Toa użył tej maski, by odszukać swoją Istotę Żywiołu. Po jej odnalezieniu, przywdział złotą wersję maski i połączył się z istotą.

Kiedy Pohatu poświęcił swoje moce do pokonania Makuty i powrócił do gwiazd, Złota Maska Jedności Kamienia zdematerializowała się wraz z nosicielem.

Formy[]

Grafika Nazwa Użytkownik Moc
Uniter Mask of Stone Maska Jedności Kamienia Toa Pohatu (dawniej) Wielka kontrola Kamienia
Więź z Istotą Żywiołu
Golden Uniter Mask of Stone Złota Maska Jedności Kamienia Toa Pohatu (dawniej) Wielka kontrola Kamienia
Fuzja z Istotą Żywiołu

Informacje o zestawie[]

Maska Jedności Kamienia została wydana razem z zestawem Zjednoczyciela Kamienia Pohatu w pierwszej połowie 2016 roku. W zestawie znajdowała się również Złota Maska Jedności Kamienia.

Zobacz też[]

Advertisement