FANDOM

Maska Jedności Kamienia
Uniter Mask of Stone
Maska Mocy
Moce Kamień
Posiadacze Pohatu (dawniej)

Maska Jedności Kamienia to Maska Mocy, która daje swemu nosicielowi kontrolę nad Kamieniem i pozwala na połączenie z Istotą Kamienia - Ketarem.

Historia

Złota Maska Jedności Kamienia została wykuta przez Ekimu, kiedy ten doznał wizji nawiedzenia Okoto przez mroczne siły i nadejścia szóstki legendarnych bohaterów. Maskę powierzono Ketarowi, Istocie Kamienia, by strzegł jej przed wpadnięciem w niepowołane ręce.

Standardowa Maska Jedności Kamienia również została wykuta przez Ekimu i wręczona Pohatu, Zjednoczycielowi Kamienia, po pokonaniu Armii Czaszek przez Toa i przygodach w Podziemnym Mieście. Toa użył tej maski, by odszukać swoją Istotę Żywiołu. Po jej odnalezieniu, przywdział złotą wersję maski i połączył się z istotą.

Kiedy Pohatu poświęcił swoje moce do pokonania Makuty i powrócił do gwiazd, Złota Maska Jedności Kamienia zdematerializowała się wraz z nosicielem.

Formy

Grafika Nazwa Użytkownik Moc
Uniter Mask of Stone Maska Jedności Kamienia Toa Pohatu (dawniej) Wielka kontrola Kamienia
Więź z Istotą Żywiołu
Golden Uniter Mask of Stone Złota Maska Jedności Kamienia Toa Pohatu (dawniej) Wielka kontrola Kamienia
Fuzja z Istotą Żywiołu

Informacje o zestawie

Maska Jedności Kamienia została wydana razem z zestawem Zjednoczyciela Kamienia Pohatu w pierwszej połowie 2016 roku. W zestawie znajdowała się również Złota Maska Jedności Kamienia.

Zobacz też