FANDOM

Maska Jedności Lodu
Uniter Mask of Ice
Maska Mocy
Moce Lód
Posiadacze Kopaka (dawniej)

Maska Jedności Lodu to Maska Mocy, dająca swemu nosicielowi kontrolę nad Lodem i pozwalająca na połączenie z Istotą Lodu - Melumem.

Historia

Złota Maska Jedności Lodu została wykuta przez Ekimu, kiedy ten doznał wizji nawiedzenia Okoto przez mroczne siły i nadejścia szóstki legendarnych bohaterów. Maskę powierzono Melumowi, Istocie Lodu, by strzegł jej przed wpadnięciem w niepowołane ręce.

Standardowa Maska Jedności Lodu również została wykuta przez Ekimu i wręczona Kopace, Zjednoczycielowi Lodu, po pokonaniu Armii Czaszek przez Toa i przygodach w Podziemnym Mieście. Toa użył tej maski, by odszukać swoją Istotę Żywiołu. Po jej odnalezieniu, przywdział złotą wersję maski i połączył się z istotą.

Kiedy Kopaka poświęcił swoje moce do pokonania Makuty i powrócił do gwiazd, Złota Maska Jedności Lodu zdematerializowała się wraz z nosicielem.

Formy

Grafika Nazwa Użytkownik Moc
Uniter Mask of Ice Maska Jedności Lodu Toa Kopaka (dawniej) Wielka kontrola Lodu
Więź z Istotą Żywiołu
Golden Uniter Mask of Ice Pose Złota Maska Lodu Toa Kopaka (dawniej) Wielka kontrola Lodu
Fuzja z Istotą Żywiołu

Informacje o zestawie

Corrupted Unity Mask of Ice

Skażona Maska Jedności Lodu

Maska Jedności Ognia została wydana razem z zestawem Zjednoczyciela Lodu Kopaki i Meluma w pierwszej połowie 2016 roku. W zestawie znajdowała się również Złota Maska Jedności Ognia.

W zestawie Bestii Burzy z drugiej połowy 2016 roku ukazała się skażona wersja Maski Jedności Lodu. Nie pojawiła się ona nigdy w fabule i jest niekanoniczna.

Zobacz też