FANDOM

Maska Jedności Ognia
Uniter Mask of Fire
Maska Mocy
Moce Ogień
Posiadacze Tahu (dawniej)

Maska Jedności Ognia to Maska Mocy, dająca swemu nosicielowi kontrolę nad Ogniem i pozwalająca na połączenie z Istotą Ognia - Ikirem.

Historia

Złota Maska Jedności Ognia została wykuta przez Ekimu, kiedy ten doznał wizji nawiedzenia Okoto przez mroczne siły i nadejścia szóstki legendarnych bohaterów. Maskę powierzono Ikirowi, Istocie Ognia, by strzegł jej przed wpadnięciem w niepowołane ręce.

Standardowa Maska Jedności Ognia również została wykuta przez Ekimu i wręczona Tahu, Zjednoczycielowi Ognia, po pokonaniu Armii Czaszek przez Toa i przygodach w Podziemnym Mieście. Toa użył tej maski, by odszukać swoją Istotę Żywiołu. Po jej odnalezieniu, przywdział złotą wersję maski i połączył się z istotą.

Złota Maska Jedności Ognia została na moment utracona w walce z Bestiami Lawy, Toa udało się ją jednak odzyskać.

Kiedy Tahu poświęcił swoje moce do pokonania Makuty i powrócił do gwiazd, Złota Maska Jedności Ognia zdematerializowała się wraz z nosicielem.

Formy

Grafika Nazwa Użytkownik Moc
Uniter Mask of Fire Maska Jedności Ognia Toa Tahu (dawniej) Wielka kontrola Ognia
Więź z Istotą Żywiołu
Golden Uniter Mask of Fire Pose Złota Maska Jedności Ognia Toa Tahu (dawniej) Wielka kontrola Ognia
Fuzja z Istotą Żywiołu

Informacje o zestawie

Corrupted Unity Mask of Fire

Skażona Maska Jedności Ognia

Maska Jedności Ognia została wydana razem z zestawem Zjednoczyciela Ognia Tahu w pierwszej połowie 2016 roku. W zestawie znajdowała się również Złota Maska Jedności Ognia.

W zestawie Bestii Lawy z drugiej połowy 2016 roku ukazała się skażona wersja Maski Jedności Ognia. Nie pojawiła się ona nigdy w fabule i jest niekanoniczna.

Zobacz też