Encyklopedia Bionicle
Advertisement
Encyklopedia Bionicle
Maska Jedności Ognia
Uniter Mask of Fire
Maska Mocy
Moce Ogień
Posiadacze Tahu (dawniej)

Maska Jedności Ognia to Maska Mocy, dająca swemu nosicielowi kontrolę nad Ogniem i pozwalająca na połączenie z Istotą Ognia - Ikirem.

Historia[]

Złota Maska Jedności Ognia została wykuta przez Ekimu, kiedy ten doznał wizji nawiedzenia Okoto przez mroczne siły i nadejścia szóstki legendarnych bohaterów. Maskę powierzono Ikirowi, Istocie Ognia, by strzegł jej przed wpadnięciem w niepowołane ręce.

Standardowa Maska Jedności Ognia również została wykuta przez Ekimu i wręczona Tahu, Zjednoczycielowi Ognia, po pokonaniu Armii Czaszek przez Toa i przygodach w Podziemnym Mieście. Toa użył tej maski, by odszukać swoją Istotę Żywiołu. Po jej odnalezieniu, przywdział złotą wersję maski i połączył się z istotą.

Złota Maska Jedności Ognia została na moment utracona w walce z Bestiami Lawy, Toa udało się ją jednak odzyskać.

Kiedy Tahu poświęcił swoje moce do pokonania Makuty i powrócił do gwiazd, Złota Maska Jedności Ognia zdematerializowała się wraz z nosicielem.

Formy[]

Grafika Nazwa Użytkownik Moc
Uniter Mask of Fire Maska Jedności Ognia Toa Tahu (dawniej) Wielka kontrola Ognia
Więź z Istotą Żywiołu
Golden Uniter Mask of Fire Pose Złota Maska Jedności Ognia Toa Tahu (dawniej) Wielka kontrola Ognia
Fuzja z Istotą Żywiołu

Informacje o zestawie[]

Corrupted Unity Mask of Fire

Skażona Maska Jedności Ognia

Maska Jedności Ognia została wydana razem z zestawem Zjednoczyciela Ognia Tahu w pierwszej połowie 2016 roku. W zestawie znajdowała się również Złota Maska Jedności Ognia.

W zestawie Bestii Lawy z drugiej połowy 2016 roku ukazała się skażona wersja Maski Jedności Ognia. Nie pojawiła się ona nigdy w fabule i jest niekanoniczna.

Zobacz też[]

Advertisement