FANDOM

Maska Jedności Wody
Uniter Mask of Water
Maska Mocy
Moce Woda
Posiadacze Gali (dawniej)

Maska Jedności Wody to Maska Mocy, która daje swemu nosicielowi kontrolę nad Wodą i pozwala na połączenie z Istotą Wody - Akidą.

Historia

Złota Maska Jedności Wody została wykuta przez Ekimu, kiedy ten doznał wizji nawiedzenia Okoto przez mroczne siły i nadejścia szóstki legendarnych bohaterów. Maskę powierzono Akidzie, Istocie Wody, by strzegła jej przed wpadnięciem w niepowołane ręce.

Standardowa Maska Jedności Wody również została wykuta przez Ekimu i wręczona Gali, Zjednoczycielce Wody, po pokonaniu Armii Czaszek przez Toa i przygodach w Podziemnym Mieście. Toa użyła tej maski, by odszukać swoją Istotę Żywiołu. Po jej odnalezieniu, przywdziała złotą wersję maski i połączyła się z istotą.

Kiedy Gali poświęciła swoje moce do pokonania Makuty i powróciła do gwiazd, Złota Maska Jedności Wody zdematerializowała się wraz z nosicielką.

Formy

Grafika Nazwa Użytkownik Moc
Uniter Mask of Water Maska Jedności Wody Toa Gali (dawniej) Wielka kontrola Wody
Więź z Istotą Żywiołu
Golden Uniter Mask of Water Złota Maska Jedności Wody Toa Gali (dawniej) Wielka kontrola Wody
Fuzja z Istotą Żywiołu

Informacje o zestawie

Maska Jedności Wody została wydana razem z zestawem Zjednoczycielki Wody Gali w pierwszej połowie 2016 roku. W zestawie znajdowała się również Złota Maska Jedności Wody.

Zobacz też