Encyklopedia Bionicle
Advertisement
Encyklopedia Bionicle
Maska Jedności Wody
Uniter Mask of Water
Maska Mocy
Moce Woda
Posiadacze Gali (dawniej)

Maska Jedności Wody to Maska Mocy, która daje swemu nosicielowi kontrolę nad Wodą i pozwala na połączenie z Istotą Wody - Akidą.

Historia[]

Złota Maska Jedności Wody została wykuta przez Ekimu, kiedy ten doznał wizji nawiedzenia Okoto przez mroczne siły i nadejścia szóstki legendarnych bohaterów. Maskę powierzono Akidzie, Istocie Wody, by strzegła jej przed wpadnięciem w niepowołane ręce.

Standardowa Maska Jedności Wody również została wykuta przez Ekimu i wręczona Gali, Zjednoczycielce Wody, po pokonaniu Armii Czaszek przez Toa i przygodach w Podziemnym Mieście. Toa użyła tej maski, by odszukać swoją Istotę Żywiołu. Po jej odnalezieniu, przywdziała złotą wersję maski i połączyła się z istotą.

Kiedy Gali poświęciła swoje moce do pokonania Makuty i powróciła do gwiazd, Złota Maska Jedności Wody zdematerializowała się wraz z nosicielką.

Formy[]

Grafika Nazwa Użytkownik Moc
Uniter Mask of Water Maska Jedności Wody Toa Gali (dawniej) Wielka kontrola Wody
Więź z Istotą Żywiołu
Golden Uniter Mask of Water Złota Maska Jedności Wody Toa Gali (dawniej) Wielka kontrola Wody
Fuzja z Istotą Żywiołu

Informacje o zestawie[]

Maska Jedności Wody została wydana razem z zestawem Zjednoczycielki Wody Gali w pierwszej połowie 2016 roku. W zestawie znajdowała się również Złota Maska Jedności Wody.

Zobacz też[]

Advertisement