FANDOM

Maska Jedności Ziemi
Uniter Mask of Earth
Maska Mocy
Moce Ziemia
Posiadacze Onua (dawniej)

Maska Jedności Ziemi to Maska Mocy, która daje swemu nosicielowi kontrolę nad Ziemią i pozwala na połączenie z Istotą Ziemi - Terakiem.

Historia

Złota Maska Jedności Ziemi została wykuta przez Ekimu, kiedy ten doznał wizji nawiedzenia Okoto przez mroczne siły i nadejścia szóstki legendarnych bohaterów. Maskę powierzono Terakowi, Istocie Ziemi, by strzegł jej przed wpadnięciem w niepowołane ręce.

Standardowa Maska Jedności Ziemi również została wykuta przez Ekimu i wręczona Onule, Zjednoczycielowi Ziemi, po pokonaniu Armii Czaszek przez Toa i przygodach w Podziemnym Mieście. Toa użył tej maski, by odszukać swoją Istotę Żywiołu. Po jej odnalezieniu, przywdział złotą wersję maski i połączył się z istotą.

Kiedy Onua poświęcił swoje moce do pokonania Makuty i powrócił do gwiazd, Złota Maska Jedności Ziemi zdematerializowała się wraz z nosicielem.

Formy

Grafika Nazwa Użytkownik Moc
Uniter Mask of Earth Maska Jedności Ziemi Toa Onua (dawniej) Wielka kontrola Ziemi
Więź z Istotą Żywiołu
Golden Uniter Mask of Earth Złota Maska Jedności Ziemi Toa Onua (dawniej) Wielka kontrola Ziemi
Fuzja z Istotą Żywiołu

Informacje o zestawie

Corrupted Mask of Earth

Skażona Maska Jedności Ziemi

Maska Jedności Ziemi została wydana razem z zestawem Zjednoczyciela Ziemi Onuy w pierwszej połowie 2016 roku. W zestawie znajdowała się również Złota Maska Jedności Ziemi.

W zestawie Bestii Wstrząsów z drugiej połowy 2016 roku ukazała się skażona wersja Maski Jedności Ziemi. Nie pojawiła się ona nigdy w fabule i jest niekanoniczna.

Zobacz też