FANDOM

Maska Kamienia
MaskaKamienia
Maska Mocy
Moce Kamień
Posiadacze Pohatu (dawniej)

Maska Kamienia to Maska Mocy, dająca swemu nosicielowi kontrolę nad Kamieniem.

Historia

Złota Maska Kamienia została wykuta przez Ekimu, kiedy ten doznał wizji nawiedzenia Okoto przez mroczne siły i nadejścia szóstki legendarnych bohaterów. Do stworzenia maski, Ekimu wykorzystał Kryształ Żywiołu otrzymany od Ketara, Istoty Kamienia. Maska została następnie ukryta w świątyni w Regionie Kamienia, gdyż była zbyt potężna, by powierzyć ją śmiertelnikom.

Kiedy Pohatu przybył na Okoto, nosił na twarzy Maskę Kamienia. Razem z Nilkuu udał się na poszukiwanie Złotej Maski Kamienia i odnalazł ją, a następnie przywdział, zyskując pełnię kontroli na swoim żywiołem. Maska została na krótko przejęta przez Skorpiony Śmierci, Toa jednak ją. Niedługo potem, Władca Czaszek Kulta zniszczył Złotą Maskę Kamienia swoim Kosturem Złodzieja Masek. Maska została naprawiona przez Ekimu. Po przemianie w Zjednoczyciela Kamienia, Pohatu przestał używać Złotej Maski Kamienia.

Formy

Grafika Nazwa Użytkownik Moc
MaskaKamienia Maska Kamienia Toa Pohatu (dawniej) Kontrola Kamienia
Manipulacja piaskiem
Złota Maska Kamienia
Wyssana Maska Kamienia
Złota Maska Kamienia Toa Pohatu (dawniej) Wielka kontrola Kamienia
Komunikacja z Ekimu

Informacje o zestawie

Maska Kamienia została wydana razem z zestawem Władcy Kamienia Lewy w 2015 roku. W zestawie znajdowała się również Złota Maska Kamienia. Wersja z 14-karatowego złota została pokazana na New York ComicCon 2014 i była nagrodą w konkursie organizowanym przez LEGO.

Częściowo pozbawiona mocy Złota Maska Kamienia ukazała się w zestawie Skorpiona Śmierci w 2015 roku.

Zobacz też