FANDOM

Maska Wody
MaskaWody
Maska Mocy
Moce Woda
Posiadacze Gali (dawniej)

Maska Wody to Maska Mocy, dająca swemu nosicielowi kontrolę nad Wodą.

Historia

Złota Maska Wody została wykuta przez Ekimu, kiedy ten doznał wizji nawiedzenia Okoto przez mroczne siły i nadejścia szóstki legendarnych bohaterów. Do stworzenia maski, Ekimu wykorzystał Kryształ Żywiołu otrzymany od Akidy, Istoty Wody. Maska została następnie ukryta w świątyni w Regionie Wody, gdyż była zbyt potężna, by powierzyć ją śmiertelnikom.

Kiedy Gali przybyła na Okoto, nosiła na twarzy Maskę Wody. Razem z Kivodą udała się na poszukiwanie Złotej Maski Wody i odnalazła ją, a następnie przywdziała, zyskując pełnię kontroli na swoim żywiołem. Niedługo potem, Władca Czaszek Kulta zniszczył Złotą Maskę Wody swoim Kosturem Złodzieja Masek. Maska została naprawiona przez Ekimu. Po przemianie w Zjednoczycielkę Wody, Gali przestała używać Złotej Maski Wody.

Formy

Grafika Nazwa Użytkownik Moc
MaskaWody Maska Wody Toa Gali (dawniej) Kontrola Wody
Oddychanie pod wodą
Złota Maska Wody Złota Maska Wody Toa Gali (dawniej) Wielka kontrola Wody
Komunikacja z Ekimu

Informacje o zestawie

Maska Wody została wydana razem z zestawem Władczyni Wody Gali w 2015 roku. W zestawie znajdowała się również Złota Maska Wody.

Przezroczysto-niebieskie wersje maski były wręczane uczestnikom LEGO Inside Tour. Powstało tylko 250 takich masek, z czego 200 rozdano uczestnikom wycieczki.

Zobacz też