FANDOM

Locations Header
Witamy w...
LetterILetterNLetterNLetterYLetterCLetterH
LetterLLetterOLetterKLetterALetterCLetterJLetterALetterCLetterH
(Inne Miejsca)
Alternatywne Miejsca

Istnieje wiele Innych Miejsc w fabule BIONICLE, które mają mniejsze znaczenie, w porównaniu do reszty. Może odnosić od miejsc, które zostały krótko odwiedzone lub wymienione, lub miejsc, w których ważne wydarzenia miały miejsce, ale na niewiele informacji jest dostępnych o ogólnej geografii lokalizacji.

Wraz z trzema znanymi ciała niebieskimi w kosmosie BIONICLE, istnieje również wiele innych, mniej ważnych lub wymienione miejsc znajdujące się wewnątrz, lub w innych miejscach.

Wszechświat Matoran

Ojczyzna Airwatchera

Ojczyzna Airwatchera; tam zabił jednego, z dwóch Mrocznych Łowców, którzy mieli go wciągnąć w swoje szeregi.

Fortece Barraki

Fortece Barraki to ufortyfikowane twierdze skonstruowane i użyte przez Barraki. Wiele zostało skonstruowanych, kiedy Barraki zaczęli działać jako Liga Sześciu Królestw, a inna została skonstruowana na Aqua Magna, gdzie została zniszczona, jak Mahri Nui opadło na nią.

Ojczyzna Brutaki

Miejsce, skąd pochodzi Brutaka i jego przedstawiciele gatunku. Brutaka was once a prominent figure there. Brutaka był kiedyś wybitnym wojownikiem.

Królestwo Conjurera

Miejsce oddalone od Odiny, zamieszkałe przez Matoran. Conjurer zdobył tam władzę, używając zaawansowanej technologii, którą uważa za "magię".

Zniszczona Wyspa

Zniszczona Wyspa przez Vortixx ze względu na ingerencję na trasach Xia. Nie było żadnych inteligentnych istot, ale wiele rzadkich Rahi zostało zabitych.

Wyspa Fortecy

Nic nie wiadomo o tej wyspie. Krakua będzie któregoś dnia ochraniał tą wyspę. Cała wyspa została zmieniona w fortecę.

Ojczyzna Firedracaxa

Ojczyzna Firedracaxa; zniszczona przez Visoraki.

Ojczyzna Gatherera

Te miejsce jest domem dla kilku Matoran, który byli prowadzeni przez Gatherera. Tam Gatherer został pojmany przez Mrocznych Łowców.

Ojczyzna Guardiana

Ta wyspa zatonęła w czasie wojny, gdy mieszkał tam Guardian. Plemię Guardiana zostało zdradzone przez jednego z nich, niedługo przed opuszczeniem wyspy przez Guardiana.

Wyspa Blisko Artakhi

Duża wyspa, która kiedyś było połączona z wyspą Artakhi przez pomost lądowy. Wyspa i pomost zostały zniszczone przez mieszkańców Artakhi po Najeździe na Artakhę.

Wyspa Blisko Metru Nui

Wyspa niedaleko Metru Nui. Naho kiedyś dopłynęła do niej na początku Wojny Toa/Mrocznych Łowców. Znalazła tam lokalnego Turagę i zapytała go o pomoc dla Metru Nui.

Wyspa Blisko Steltu

Wyspa z wioską Matoran zaatakowana przez Vultraza. Podczas najazdu, dwaj Matoranie zostali zabici, a 12 zostało rannych.

Forteca Kalmaha

Forteca Kalmaha, w której kazał swojej armii w czasie panowania Ligi Sześciu Królestw. Była na północno-zachodnim regionie wszechświata, i zmieniła się w gruz, gdy Liga została pokonana.

Ojczyzna Krahki

Wyspa, skąd pochodziła gatunek Krahki. Wyspa była kiedyś spokojna i zielona, ale była zniszczona przez Visorak.

Ojczyzna Lesovikka

Wyspa, skąd pochodził Lesovikk. Turaga tej wyspy popadł w szaleństwo, wysyłając wszystkich Matoran- łącznie Sardę, Idris, Dekara i Defilaka - do Karzahni.

Ojczyzna Lurkera

Ojczyzna Lurkera. To jest "prymitywny" świat, gdzie morderca zostaje wygnany z wyspy.

Forteca Makuty

Forteca Bractwa, gdzie został zapisany Plan Teridaxa.

Zamieszkana Wyspa Matoran

Wyspa, która została zaatakowana przez Poisona. Nic nie wiadomo o tej wyspie, z wyjątkiem tutejszych Matoran i drużyny Toa.

Ojczyzna Mimica

Wyspa, skąd pochodzi Mimic i jego gatunek. Ta wyspa została zniszczona na wskutek klęsk żywiołowych.

Ojczyzna Nocturna

Mała wyspa, która kiedyś była zamieszkiwana przez gatunek Nocturna. Nocturn, w przypływie wściekłości, uderzył w słaby punkt wyspy, łamiąc ją na pół.

Ojczyzna Primala

Miejsce, gdzie żył Primal i jego plemię. Została zniszczona przez Visoraki, a Primal poprowadził mały gang ocalałych przeciwko nim.

Południowe Wyspy

EPE Island

Wyspa Istoty Energetycznego Protodermis

Keetongu's island

Wyspa Keetongu i Tahtoraka

Wyspa Istoty Energetycznego Protodermis

Najbardziej wysunięta na północ wyspa w lewej nodze Wielkiego Ducha, ta wyspa jest zamieszkana przez wielką liczbę Rahi stworzonych przez Istotę Energetycznego Protodermis. Podczas, gdy Liga Sześciu Królestw była jeszcze aktywna, ta wyspa była kontrolowana przez Carapara. Mieszkańcy żyli tu w spokoju, do czasu kiedy Carapar negocjował z nimi traktat pokojowy i dał im dar żywności. Jedzenie było dotknięte trucizną, więc Carapar szybko podbił wyspę, podczas gdy tubylcy byli chorzy. Wszystkie budynki, które były na wyspie runęły lub zostały zniszczone. Wyspa w widocznym miejscu ma wielką jaskinię, a wewnątrz było gigantyczne jezioro Eneretycznego Protodermis, gdzie przebywała Istota.

Wyspa Keetongu i Tahtoraka

We wschodnim łańcuchu południowych wysp, znajduje się ląd, który jest ojczyzną Tahtoraka. Jest także domem rasy Keetongu, która używa Tahtoraki jako wierzchowców. Gatunek Keetongu został wybity, ale pozostał tylko jeden przedstawiciel tego gatunku. Po Wojnie Domowej Matoran, Makuta Miserix przypisał Makucie Chiroxowi tą wyspę.

Wyspa The Shadowed One i Ancienta

Kiedyś spokojna wyspa, do czasu, gdy Ancient rozpoczął tu pracę, która rzuciła go do wojny domowej. The Shadowed One kiedyś określił ją jako "krainę cieni i lodu, miejsce, które nigdy nie było "błogosławione" przez Mata Nui.

Miejsce Spinnera

Ziemia, na której Spinner i jego drużyna Toa walczyli z zmutowanym Rahkshi. Nic nie wiadomo o niej, z wyjątkiem bardzo głębokiego dołu. To miejsce, które Spinner i jego drużyna odwiedzili, to nie jest ojczyzna.

Forteca Toa

Forteca Toa to forteca, gdzie kiedyś strzeżono Kamień Makoki. To była wieża stojąca na jałowej ziemi, na terytorium Frostelusów. Wieża została zbudowana obok klifu sięgającego 3000 Bio nad rzeką.

Ojczyzna Toa Grawitacji

Ta lokacja była domem Toa Grawitacji i nieznanego Turagi; Lariska zabiła Toa, a Turaga uciekł. Inni mieszkańcy są nieznani.

Ojczyzna Toa Plazmy

Wyspa wysunięta na południe Południowego Kontynentu i gdzie Toa Plazmy został zaatakowany przez Zaktana.

Ojczyzna Tuyet

Wyspa, skąd pochodzi Toa Mangai Tuyet. Kamień Nui był na tej wyspie, do czasu gdy Tuyet zabrała kamień do Metru Nui.

Wyspa Domowa Tyranta

Wyspa, skąd pochodzi Tyrant i jego gatunek. To jest mała wyspa między Odinią, a Nynrah.

Zalesiona Wyspa

Mała zalesiona wyspa tuż obok Południowego Kontynentu. To było pierwotnie miejsce do uzbrojenia drużyny Brutaki, do czasu, gdy Makuta Icarax przybył i zabił Botara.