FANDOM

"Nie ma nic tak magicznego jak przyjaźń, a przynajmniej tak mi powiedziano. Potrafi sprawić, że jedna istota zaryzykuje wszystko i podejmie głupie decyzje z małą szansą na powodzenie. Potrafi również sprawić, że ktoś będzie niewiarygodnie łatwy do zmanipulowania. Mimic jest przykładem tego drugiego."
The Shadowed One, Mroczni Łowcy
Mimic
Mimic
Mroczny Łowca
Narzędzia Miecz
Moce Fotograficzna pamięć ruchowa
Status Żywy
Lokalizacja Spherus Magna

"Mimic" to Mroczny Łowca, który potrafi idealnie naśladować ruchy i fizyczne umiejętności innych.

Biografia

Mimic spędził większość swojego życia razem z towarzyszką, pochodzącą z ich rodzimej wyspy. Ich dom został zniszczony w obliczu klęski żywiołowej, dlatego żyli razem, starając się przetrwać. Pewnego dnia, Mimic nauczył się, jak korzystać ze swojej niezwykłej zdolności, która pozwala mu na powtarzanie zachowań, czy ruchów uprzednio zaobserwowanych u innej istoty. Niedługo potem jego towarzyszka zniknęła bez śladu.

Mimic desperacko poszukiwał jej przez długi czas, aż nie natknął się na The Shadowed One, który oznajmił, że jeśli dołączy on do Mrocznych Łowców będzie mógł skorzystać z pomocy innych najemników, by odnaleźć towarzyszkę. Mimic zgodził się niemal natychmiast i od tamtej pory służył w organizacji. The Shadowed One zawsze wysyłał Mimica na misje z dala od Odiny, by nie odkrył on przypadkiem, że jego towarzyszka była więziona w lochach na wyspie.

Po bitwie o Bara Magna, wskutek której Wszechświat Matoran został poważnie uszkodzony, Mimic przeniósł się na odrodzone Spherus Magna.

Cechy i umiejętności

Mimic posiadał fotograficzną pamięć ruchową - jeśli zaobserwował istotę dokonującą jakiegoś fizycznego wyczynu, był w stanie odtworzyć go idealnie, natychmiastowo i bez potrzeby treningu.

Mimic był oddany swojej towarzyszce i to właśnie desperacja, by ją odnaleźć, motywowała go do wykonywania zleceń jako Mroczny Łowca.

Broń i narzędzia

Mimic dzierżył miecz, którego używał do odtwarzania ruchów z udziałem broni.

Ciekawostki

  • Mimic został stworzony przez Kurtisa Splettera w ramach konkursu magazynu LEGO na zbudowanie Mrocznego Łowcy i wprowadzony do kanonu przez Grega Farshteya.
  • Greg Farshtey wierzył, że Mimic ponownie spotka swoją towarzyszkę, której udało się uciec z Wszechświata Matoran.

Pojawienia

Książki

Przewodniki