Encyklopedia Bionicle
Advertisement
Encyklopedia Bionicle
Mini CD Promujące Toa Metru Matau
Matau Promo CD
Płyta CD
Pakowana z Toa Metru Matau
Zawartość Fabuła
Zadania
Odnośniki
Dystrybutor Grupa LEGO
Data wydania 2004

Mini CD Promujące Toa Metru Matau było jednym z sześciu płyt CD-ROM, zawarte w specjalnych wydaniach zestawu Toa Metru Matau w 2004 roku. Zawartość płyty została później udostępniona na BIONICLE.com.

Zawartość[]

Wstęp[]

  • Niebezpieczna roślina o imieniu Morbuzakh zagraża miastu Metru Nui. Toa muszą znaleźć sześć niezwykle potężnych Wielkich Dysków, jeśli chcą ocalić swój dom, lecz jedyni Matoranie, którzy znają położenie dysków, również zniknęli. Gracz musi pomóc Toa Matau znaleźć zagubionego Matoranina Le-Metru, Orkahma, żeby mógł znaleźć Wielki Dysk.

Scena 1[]

  • Matau przeszukuje dom Orkahma w poszukiwaniu wskazówek co do jego zniknięcia. Zauważa panel ze zdjęciem stacji szybów Metru Nui.
    • Aktywność - gracz musi kliknąć na stacje szybów Metru Nui w tej samej kolejności, w której zalśniły.
  • Matau zauważa, że jedna ze stacji, Moto-Centrum Orkahma, świeci się. Domyśla się, że Matoranin opuścił dom szybko, ale dziwi się, czemu w Protodermis są ślady po czworonożnej istocie, a na podłodze leży bilet szybu z Ko-Metru.

Scena 2[]

Matau Screen 2

Matau na Stacji Szybów

  • Toa Matau udaje się do lśniącego punktu na mapie - Stacji Szybów w centrum Le-Metru. Tam szuka współpracownika Orkahma, Tuuliego.
  • Tuuli mówi, że Orkahm jest dobrym kierowcą, nawet jeśli czasami trochę powolnym i zbyt ostrożnym. Jednakże stwierdza, że Orkahm ostatnio zachowywał się dziwnie i znalazł coś, czego nie pokazywał innym, mówiąc, że musiał to schować, bo inni chcieli to zdobyć. Tuuli wierzy, że jego wózek wciąż musiał być gdzieś na stacji, gdyby Toa chciał rzucić na niego okiem.

Scena 3[]

Matau Mini-Movie

Matau podróżuje Szybem

  • Matau znajduje wózek Orkahma. Jego dziennik jest w środku, ale zakodowany.
    • Aktywność - gracz musi pomoć Matau rozszyfrować kod Orkahma.
  • Matau czyta trzy wpisy w dzienniku Orkahma: WPIS #1: Dysk schowany. WPIS #2: A. chce Dysk. WPIS #3: Moto-Centrum sektor 3. Matau stwierdza, że Orkahm musi chować się właśnie w sektorze trzecim.
  • Pojawia się Vira i mówi Matau, że Orkahm przeszedł przez pobliski szyb jakiś czas temu, ale nie wie, dokąd prowadzi szyb, bo nigdy nie widział, jak ktoś go używał. Matau uznaje, że musi popłynąć tym szybem.
    • Filmik - Matau płynie szybem, ale wychodzi z niego w połowie drogi, używając swych Aeroostrzy, by poszybować przez krótki dystans i przebyć kawałek drogi skrótem. W locie zauważa, gdzie dalej prowadzi szyb i ponownie w niego wpada. Dostrzegając z daleka koniec szybu, ustawia się stopami do przodu, a jego ostrza ocierają się o krańce szybu i łapią ostatni pierścień elektromagnetyczny, co pozwala mu na niego wskoczyć.

Scena 4[]

Matau Screen 4A

Orkahm uwięziony pod kablami transportowymi

  • Na końcu szybu Matau znajduje Orkahma, który jest uwięziony w klatce, zrobionej z kabli transportowych.
    • Aktywność - gracz musi pomóc Matau uwolnić Orkahma z klatki.
  • Po uwolnieniu Orkahm ujawnia się, że odkąd znalazł dysk Kanoka, zaczęły dziać się dziwne rzeczy. Dwie potężne istoty - jedna duża, a druga z czterema nogami - zaczęły go śledzić i pytać o dysk. Później dostał wiadomość: Dysk, który znalazłeś, jest kluczowy dla bezpieczeństwa miasta. Przynieś go do trzeciego sektora Moto-Centrum i pojedź oznaczonym szybem. Matau zauważa, że wiadomość jest zabrudzona pyłem Protodermis.

Scena 5[]

  • Orkahm wyjawia, że nigdy nie lubił sposobu, w jaki Matau pracował, ale Morbuzakha nie lubił jeszcze bardziej oraz nie chciał, by tamte stworzenia wciąż go goniły. Położenie dysku widać na mapie Matoranina, ale Orkahm upiera się, by samemu tam pójść, twierdząc, że to on go znalazł i chciał za to trochę uznania.
  • Matau rozumie, że podróż z Orkahmem będzie uciążliwa, ale odnalezienie dysku było ważniejsze, dlatego zgadza się.

Epilog[]

  • Misja dobiegła końca, a Matau jest w drodze, by dołączyć do pozostałych Toa, odnaleźć Dyski i pokonać Morbuzakha.

Postacie[]

Matau Chute

Toa Matau podróżuje przez Szyb

Zobacz też[]

Advertisement