FANDOM

Mini CD Promujące Toa Metru Nuju
Nuju Promo CD
Płyta CD
Pakowana z Toa Metru Nuju
Zawartość Fabuła
Zadania
Odnośniki
Dystrybutor Grupa LEGO
Data wydania 2004

Mini CD Promujące Toa Metru Nuju było jednym z sześciu płyt CD-ROM, zawarte w specjalnych wydaniach zestawu Toa Metru Nuju w 2004 roku. Zawartość płyty została później udostępniona na BIONICLE.com.

Zawartość

Wstęp

  • Niebezpieczna roślina o imieniu Morbuzakh zagraża miastu Metru Nui. Toa muszą znaleźć sześć niezwykle potężnych Wielkich Dysków, jeśli chcą ocalić swój dom, lecz jedyni Matoranie, którzy znają położenie dysków, również zniknęli. Gracz musi pomóc Toa Nuju znaleźć zagubionego Matoranina Ko-Metru, Ehryego, żeby mógł znaleźć Wielki Dysk.

Scena 1

Nuju Screen 1A

Nuju w domu Ehryego

  • Nuju przybywa do domu Ehryego w Ko-Metru, szukając poszlak odnośnie jego zniknięcia. W tym celu sprawdza jego dziennik.
    • Aktywność - gracz musi poukładać tabliczki w odpowiedniej kolejności, by stworzyły razem obraz Wieży Wiedzy Ko-Metru.
  • W dzienniku Ehryego Nuju czyta ostatni wpis: Powinienem już pracować w Wieży Wiedzy, a nie donosić wiadomości. Ale Nuju mówi, że nie pracuję wystarczająco ciężko. Nie da mi awansu! Cóż, pokażę mu. Ktoś zaoferował mi sekret zdobycia pracy w Wieży, a wszystko, co muszę zrobić, to podać mu położenie specjalnego dysku Kanoka, który znalazłem.
  • Nuju znajduje też mapę stacji szybów, oznaczoną jako własność Orkahma. Mimo, że Orkahm pracuje w Le-Metru, to zakreślona Stacja Szybów jest jedyną poszlaką Toa.

Scena 2

  • Nuju przybywa na Stację Szybów Ko-Metru i rozmawia z pracownikiem obsługi stacji, Talvim. Ten pamięta, że niedawno widział Ehryego rozmawiającego w kącie z kimś z innego Metru.
  • Talvi nie może sobie przypomnieć, skąd był obcy Matoranin, ale pamięta, że po skończonej rozmowie Ehrye udał się w stronę Wieży Wiedzy. Mówi, że Nuju może się tam dostać szybem na prawo, jednak ktoś go uszkodził.
    • Aktywność - gracz musi połączyć obwody w prawidłowy sposób, aby szyb znów zaczął działać.

Scena 3

Nuju Screen 3C

Nuju w Wieży Wiedzy

  • Nuju podróżuje szybem do dolnego poziomu najbliższej Wieży Wiedzy. Choć uczeni nie lubią, jak im się przerywa, jeden z nich o imieniu Jaa zgadza się z nim porozmawiać. Mówi Nuju, że Ehrye zadawał wiele pytań o dyski Kanoka, roślinę Morbuzakh, jak dostać się na wyższe poziomy oraz inne tego typu rzeczy, które nie powinny go interesować. Potem, choć powiedzieli mu, że to zakazane, Ehrye udał się innym szybem na szczyt wieży.
  • Nim Nuju odchodzi, Jaa daje mu kryształ, mówiąc, że Morbuzakh uszkodził tak wiele ich budowli, że musieli stworzyć nowe. Tłumaczy Toa, by udał się na szczyt wieży i położył kryształ na ziemi - jeśli wyląduje w basenie Protodermis, wyrośnie z niego nowa Wieża Wiedzy.
    • Aktywność - gracz musi kliknąć na Wieże Wiedzy w odpowiedniej kolejności, by dostać się na wyższe poziomy.
      Nuju Mini-Movie

      Nuju odwraca się przy użyciu Kryształowego Kolca

    • Filmik - Nuju rzuca kryształ na ziemię przy wnęce nieopodal szczytu Wieży. Skacząc na sąsiednią Wieżę, Nuju ślizga się na ścieżce i odwraca się przy użyciu Kryształowych Kolców. Toa zeskakuje z Wieży i nurkuje w mgłę poniżej. Kryształ wpadł do basenu Protodermis, a Nuju, przyczepiając się do gwałtownie rosnącej Wieży przy użyciu Kolców, odczepia je i stoi triumfalnie.

Scena 4

  • Nuju obserwuje miasto ze szczytu nowej Wieży Wiedzy i dostrzega Ehryego na szczycie innej wieży, która zaczyna pękać. Nuju ostrożnie wyrusza do wieży.
    • Aktywność - gracz musi ostrożnie odsunąć bloki Protodermis, by uwolnić Ehryego.
  • Ehrye przyznaje, że zna położenie dysku Kanoka, lecz nie wie, jak go bezpiecznie odzyskać i udał się tam, by sprawdzić, jak. Na miejscu ogromne stworzenie, którego nigdy na oczy nie widział, zaczęło strzelać w niego sieciami energii i uwięziło go.
  • Nuju nie jest pewien, czy Matoranin mówi prawdę, czy nie, ale uznaje, że on i Ehrye muszą jak najszybciej opuścić Wieżę Wiedzy, nim się rozpadnie.

Scena 5

Nuju Screen 4B

Nuju i Ehrye u podnóża Wież Wiedzy

  • Nuju dostarcza Ehryego całego i zdrowego na podnóże Wież Wiedzy. Tam Ehrye zastanawia się, co mogło uszkodzić Wieżę. Nuju zauważa, że pęknięcia zaczynają się od dołu, a patrząc na rysy na ziemi, odpowiedzialny był czworonożny stwór. Zostawił ślad zmiażdżonych kryształów wiedzy, a Nuju decyduje się zobaczyć, dokąd prowadzi. Znajduje małą rycinę, która wygląda, jakby ktoś upuścił ja w pośpiechu.
    • Aktywność - gracz musi poskładać obraz, by zobaczyć, kto go zrobił.
  • Ehrye zdaje sobie sprawę, że ktokolwiek go uwięził, szukał dysku i ujawnia, że zostawił mapę z lokalizacją dysku na niższych poziomach pobliskiej Wieży Wiedzy.

Scena 6

  • Nuju i Ehrye udają się na niższy poziom Wieży Wiedzy.
    • Aktywność - gracz musi pomóc Nuju i Ehryemu przeszukać niższy poziom Wieży w poszukiwaniu mapy.
  • Nuju oznajmia, że zna miejsce zaznaczone na mapie, ale zastanawia się, gdzie mógł skrywać się Dysk.
  • Poszukując informacji na temat dysków Kanoka, Ehrye dowiedział się, że źródłem Morbuzakha był pojedynczy, główny korzeń, a dyski musiały być użyte przeciwko temu korzeniowi, by powstrzymać roślinę.
  • Ehrye narzeka, że nie dostanie pracy w Wieży Wiedzy, bowiem nie będzie miał dysku, jak przewidywała umowa. Jednakże, nie rozumie jak Matoranin z Po-Metru, który do niego napisał, mógł wiedzieć cokolwiek o pracy w Wieży Wiedzy. Nuju mówi mu, że to pytanie może poczekać, aż znajdą dysk.

Epilog

  • Misja dobiegła końca, a Nuju jest w drodze, by dołączyć do pozostałych Toa, odnaleźć Dyski i pokonać Morbuzakha.

Postacie

Nuju Tower

Nuju zeskakuje z Wieży

Zobacz też