FANDOM

"Nie wiem, czy Bractwo uczyniło go niemym, czy po prostu zachowuje swoje sekrety dla siebie, ale nie wątpię, że w tym zwierzęcym mózgu skrywa się prawdziwy skarbiec wiedzy. Muszę znaleźć sposób, by go stamtąd wyciągnąć... wraz z mózgiem, jeśli będzie trzeba."
The Shadowed One, Mroczni Łowcy
Minion
Dark Hunter Minion
Mroczny Łowca
Narzędzia Zbroja nie do przebicia
Długie, ostre jak brzytwa szpony
Moce Wykrywanie Makuta
Status Żywy
Lokalizacja Spherus Magna

"Minion" to skutek eksperymentu Bractwa Makuta na Rahi. Ostatecznie uciekł od Bractwa i dołączył do Mrocznych Łowców.

Biografia

Minion został stworzony ponad 1300 lat temu podczas jednego z eksperymentów Bractwa na Rahi. Ku niewiedzy Makuta, Minion zyskał świadomość podczas eksperymentów i zwracał uwagę na to, co działo się dookoła niego.

Dokładnie 1300 lat temu Minion uciekł od Bractwa podczas rebelii Toa Hagah. Następnie udał się na Odinę, gdzie dołączył do Mrocznych Łowców i od tamtej pory nie powiedział ani słowa. The Shadowed One wielokrotnie próbował uzyskać od niego jakieś informacje, ale na próżno. Dlatego też nakazał Minionowi, by ten zawsze był blisko niego, mając nadzieję, że uda mu się uzyskać choć odrobinę jego głęboko skrywanej wiedzy.

Gdy Toa Nuva najechali Odinę na krótko przed Wojną Przeznaczenia, Minion dostrzegł ich jako pierwszy. Jednakże, nim mógł zaatakować, został uwięziony w lodzie Kopaki.

Po Bitwie o Bara Magna, wskutek której Wszechświat Matoran został poważnie uszkodzony, Minion przeniósł się na Spherus Magna.

Cechy i umiejętności

Wskutek eksperymentów Minion potrafił wyczuwać obecność Makuta, dzięki czemu nie mógł zostać zaatakowany z zaskoczenia przez Bractwo. The Shadowed One próbował trzymać go blisko siebie na wypadek, gdyby zaczął mówić, by odkryć sekrety Bractwa, które Minion mógłby znać.

Broń i narzędzia

Minion posiadał zbroję, która była nie do przebicia, oraz ostre jak brzytwa szpony.

Ciekawostki

  • Minion został stworzony przez Johna Brodeura w ramach konkursu Magazynu LEGO na zbudowanie Mrocznego Łowcy i wprowadzony do kanonu przez Grega Farshteya w książce Mroczni Łowcy.

Pojawienia

Książki Online

Przewodniki

Opowiadania