FANDOM

"To nie tylko kopie - oni mną. Oni wszyscy są mną. Każdy z nich wyrwany z mojej przeszłości, by wspomóc mnie w teraźniejszości. To natychmiastowa armia, zawsze lojalna, i mogę wezwać tylu, ilu potrzebuję."
Makuta Bitil, Bagna Tajemnic
Mohtrek
Mohtrek Bitila
Przekształcona Wielka Mohtrek Bitila
Kanohi
Tytuł Maska Duplikacji Czasowej
Moce Wzywa przeszłe "ja" użytkownika
Dyski Nieznane
Posiadacze Makuta Bitil (dawniej)

Mohtrek to Maska Duplikacji Czasowej. Pozwala użytkownikowi wezwać jedną lub więcej przeszłych wersji samego siebie do teraźniejszości. Użytkownik może wezwać swoje "ja" z czasów, gdy nie nosił Kanohi Mohtrek. Gdy przeszłe wersje wracają do swoich czasów, wszystkie ich wspomnienia z podróży zostają usunięte, ale otrzymane obrażenia pozostają. Jeśli przeszłe ja zostanie zabite, użytkownik zniknie i powstanie alternatywna linia czasu, w której nie istniał. Ilość skupienia, potrzebna do utrzymania przeszłych "ja" w teraźniejszości, rośnie wraz z liczbą wezwanych wersji.

Przykładowe użycie

Bitil wezwał niemal 50 swoich przeszłych wersji do walki z Toa Nuva Onuą w Bagnach Tajemnic.

Użytkownicy

Duplicatin

Przeszłe oblicza Bitila, wezwane przez Mohtrek

Wielkie

Makuta Bitil - przekształcona wersja, obecnie nie żyje

Ciekawostki

  • Toa normalnie nie nosili tej maski, bowiem uznawali jej zdolność zaburzenia strumienia czasu za niemoralną.
  • Bitil uważał swą Mohtrek zarówno za błogosławieństwo, jak i przekleństwo, bowiem często zostawał ranny w losowych sytuacjach bez żadnych wspomnień odnośnie obrażeń, gdy walczył w starciach z przyszłości.