FANDOM

Morskie Sanie
Set Sea Sled
Środek transportu
Użytkownicy Lesovikk
Funkcja Transport
Status W użyciu
Morskie Sanie to pojazd Toa Cordak Lesovikka, możliwy do wykorzystywania zarówno pod wodą, jak i w powietrzu.

Historia

Set Toa Lesovikk on Sea Sled

Lesovikk na Morskich Saniach

Toa Lesovikk nabył sanie podczas swych podróży po wszechświecie. Używał ich, by przemierzać wyspy, szukając swych zaginionych matorańskich przyjaciół. W pewnym momencie, uzbroił sanie w Miotacz Cordak z Xii. Lesovikk dostał się na saniach do Mahri Nui, gdzie użył ich, by uratować Sardę i zabrać go z dala od zagrożenia.

Lesovikk po dziś dzień używa Morskich Sań do podróżowania i walki, nie zabrał ich jednakże ze sobą na swoje poszukiwania Karzahniego.

Funkcje

Sanie są w stanie unosić się w powietrzu, mają też zdolność do podróżowania pod wodą, dzięki wyposażeniu w podwójne turbiny. Mają także wysuwane podwozie, które aktywuje się, kiedy Lesovikk chce opuścić pojazd.

Morskie Sanie zostały wyposażone również w miotacz Cordak w celach defensywnych.

Informacje o zestawie

Morskie Sanie zostały wydane z Lesovikkiem w ekskluzywnym zestawie w drugiej połowie 2007 roku. Pojazd posiada składane podwozie, mogący oddać sześć strzałów miotacz Cordak oraz dodatkową amunicję. Zestaw liczy 149 części.

Artykuł o zestawie 8939 Lesovikk na Legopedii.

Pojawienia

Zobacz też

Linki zewnętrzne