FANDOM

"Łowca i jego zastępy żywych pułapek podróżują w mroku i śledzą Toa, licząc, że w ten sposób trafią na trop istot żywiołów."
Odkrywaj
Mroczne Pułapki
JTO Ice Shadow Traps
Narzędzie
Status Aktywne
Użytkownicy Umarak
Funkcje Łapanie Istot Żywiołów

Mroczne Pułapki to żywe pułapki kontrolowane przez Umaraka.

Historia

Podczas poszukiwań Istot Żywiołów z rozkazu Makuty, Umarak Łowca wypuścił Mroczne Pułapki do sześciu regionów Okoto. Sześcioro Toa również rozpoczęło poszukiwania Istot Żywiołów w tym samym czasie i Pułapki śledziły bohaterów podczas ich podróży.

Ostatecznie Umarak zlokalizował Istotę Dżungli, Uxara, który spotkał Toa Lewę. Z pomocą Mrocznej Pułapki, Umarakowi udało się uwięzić Istotę w mroku, lecz zaraz potem ocalił ją Zjednoczyciel Dżungli.

Później Umarak użył Mrocznych Pułapek do spowolnienia Toa, kiedy sam wykradał Maskę Kontroli Makuty z Labiryntu Kontroli. Po jego przemianie w Niszczyciela, Umarak przemienił niektóre z Pułapek w Bestie Żywiołów.

Wiele Mrocznych Pułapek przebywało także w Królestwie Cieni podczas wygłaszania przemowy Makuty do jego poddanych.

Cechy i umiejętności

Mroczne Pułapki działają samodzielnie i mogą wyczuć polecenia Umaraka z dowolnego miejsca na wyspie. Używają zatrzaskujących się szczęk do złapania Istoty Żywiołu i uniemożliwienia jej ucieczki.

Istnieje siedem różnych typów Mrocznych Pułapek; po jednej przystosowanej do danego regionu Okoto i dodatkowa, którą Umarak może zbudować z elementów własnej zbroi. Mroczne Pułapki mogą także zmaterializować się ze specjalnych pocisków wystrzelonych z Kościanego Łuku Myśliwskiego Umaraka.

Typy Mrocznych Pułapek

Shadow Trap of Jungle Shadow Trap of Stone Shadow Trap of Water Shadow Trap of Fire Shadow Trap of Earth Shadow Trap of Ice Umarak Shadow Trap
Region Dżungli
Region Kamienia
Region Wody
Region Ognia
Region Ziemi
Region Lodu
Pułapka Umaraka

Informacje o zestawach

Pięć Mrocznych Pułapek zostało wydanych w pierwszej połowie 2016 roku razem z Istotami Żywiołów. Szósta Pułapka może zostać zbudowana z naramienników, szponów i dodatkowych części Umaraka.

Pojawienia

Książki Komiksy Online Multimedia

Magazyny

Inne

Pudełkowe

Kroniki

Strony klubu

Seriale TV

Zobacz też