Encyklopedia Bionicle
Advertisement
Encyklopedia Bionicle
Obrońcy Agori
Gra
Dane o Grze
Dostępność Dostępna
Typ Online
Sterowanie Mysz

Obrońcy Agori to pierwsza gra wydana w 2010 roku. Jest z gatunku "obrona wieży"

Gra[]

Gra polega na obronie Agori przed wrogimi najazdami Rahkshi, Piraka, Skrallów, Łowców Kości i Tumy. Za odpowiednią ilość pieniędzy można postawić jednego z bohaterów, możliwi to: Tahu Stars, Strakk, Gresh Stars, Malum i Takanuva Stars. Za odpowiedni koszt można powiększyć maksymalną ilość pieniędzy. Poza bohaterami gracz może użyć Energetycznego Protodermis, którego skutki to np. Kula Ognia czy Tornado.

W grze jest sześć zwykłych poziomów i jeden specjalny w którym strzela się Tahu do nadchodzących ze wszystkich stron przeciwników. Po przejściu drugiej rundy wyświetla się krótki filmik, w którym Tahu jest atakowany przez Łowcę Kości i dwóch Rahkshi Wzroku Cieplnego. Toa Ognia traci wtedy dwa kawałki złotej zbroi, z którymi odchodzą Rahkshi. Po przejściu 6. , ostatniej rundy pojawia się następny filmik. Tahu, już w złotej zbroi jest okrążony przez Agori (w tym niekanonicznie latającego Tarduka), którym oznajmia swoje zwycięstwo nad wrogami unosząc ręce do góry.

Obrońcy[]

Obrońcy mają różne umiejętności i mocne strony:

Tahu: Niszczenie pancerza

Strakk: Spowalnianie wrogów

Gresh: Dezorientacja

Malum: Zniszczenie

Takanuva: Światło

Pomoc[]

Rozmieszczenie Obrońców[]

Obrońców można umieszczać wszędzie oprócz ścieżek. Można ich umieścić gdy widać pokazaną na tym obrazku ikonę.

Agori Defenders 1

Przesuwanie Obrońców[]

Kliknij lewym przyciskiem myszki i przeciągnij, aby przesunąć obrońcę w inne miejsce.

Agori Defenders Help

Ulepszanie Obrońców[]

Kliknij na obrońcę, aby uzyskać ich menu ulepszeń. Można ich ulepszyć gdy widać pokazaną ikonę. Dostępne są trzy ulepszenia:

  • Siła Ognia:Zwiększa zadawane obrażenia.
  • Szybkość Strzału:Zwiększa szybkość sztrzelania.
  • Zasięg:Zwiększa zasięg obrońców.
Agori Defenders Help 2

Ranking Obrońców[]

Obrońcy stają się coraz silniejsi za każdym razem, gdy z ich korzystasz. Obrońcy mogą osiągnąć maksymalną rangę 5.

Agori Defenders Help 3

Złoty Pancerz[]

Zbieraj elementy Złotego Pancerza aby zdobyć moge specjalne. Każda część pancerza odblokowuję nową moc:

  • Kula Ognia: Zadawanie obrażeń
  • Wir: Spowalnianie Wrogów
  • Tornado: Zadawanie obrażeń
  • Błskawica: Zadawanie obrażeń
  • Wicher Przemiany: Spowolnienie wrogów
  • Ognisty deszcz: Zadawanie obrażeń

Przeciwnicy[]

Wykorzystaj Protodermis na zakup obrońców, i mocy specjalnych Złotego Pancerza. Dzięki elieminowaniu wrogów zwiększa się Twój poziom protodermis. Liczba po lewej stronie oznacza dostępną ilość protodermis do wydania. Liczba po prawej stronie określa maksymalny poziom protodermis. Maksymalny poziom protodermis można zwiększyć klikając na specjalny,migający przycisk.

Agori Defenders Help 4

Protodermis[]

Umieść kursor na ścieżce i użyj skrótów klawiszowych aby aktywować moce specjalne Złotego Pancerza.

1.Kula Ognia

2.Wir

3.Tornado

4.Błyskawica

5.Wicher przemian

6.Ognisty deszcz

Postacie[]

Trivia[]

Zobacz też[]