FANDOM

"To jest tutaj. Uwięzione w mroku. Ty nie widzisz tego - to nie widzi ciebie. Lub słyszy ciebie. Lub dotyka ciebie. Lub ucieka. Zawsze."
Rahaga Bomonga, Wyzwanie Hordika
Obszar Mroku
Field of Shadows
Miejsce
Rezydenci Zivon
Populacja Jedyny znany
Położenie Odwrócony Wymiar

Obszar Mroku, znany też jako Strefa Ciemności, jest odwróconym wymiarem, kompletnie pozbawionym światła. Jest związany wyłącznie z Wszechświatem Matoran.

Historia

Podczas konstrukcji Wszechświata Matoran, Wielkie Istoty stworzyły Pole Mroku, oraz załączyli wymiar do Wszechświata Matoran. Tylko dwa razy istnieli ci, którzy zostali wysłani do Strefy Mroku. Jeden taki przypadek zdarzył się kiedy Toa Hordika Whenua, Rahaga Bomonga, i Kahgarak zostali tam wysłani i uciekli z niej przed Zivonem. Drugie miało miejsce wkrótce po tym, kiedy Krahka, Tahtorak, i Zivon zostali wessani do Pola Mroku kiedy Kahgarak chciał odebrać życie Tahtorakowi. Tysiąc lat póżniej, Brutaka próbował wysłać Axonna do Strefy przez użycie swej Kanohi Olmak, ale nie był w stanie tego zrobić całkowicie. Portal pozostał otwarty po ich bitwie, a Krahce i Tahtorakowi udało się uciec na Voya Nui.

Krajobraz

Odwrócony Wymiar jest całkowicie pozbawiony światła, jest miejscem zamieszkania Zivona. Do wymiaru można się dostać dzięki Rhotuka Kahgaraka lub poprzez użycie Kanohi Olmak.

Mieszkańcy

Pojawienie