FANDOM

Oda
Noimage
Okotanin
Maska Nieznana
Broń Nieznana
Status Żywy
Miejsce pobytu Okoto

Oda to młody Okotanin pochodzący z Regionu Kamienia, podopieczny Melei.

Biografia

Oda mieszkał razem z Ako i swoją ciotką Meleą w Regionie Kamienia wyspy Okoto. Niedługo po pokonaniu Władcy Czaszek Kulty w Wielkiej Kuźni przez Toa i przebudzeniu Ekimu, Melea, Oda, Ako i inni Okotanie zaczęli powracać do Miasta Twórców Masek, by na nowo je zasiedlić. W trakcie podróży, Oda i Ako zostali porwani przez drapieżnego ptaka kontrolowanego przez Pająka Śmierci i zabrani w góry Regionu Kamienia, gdzie zostali uwięzieni w Podziemnym Mieście, zamieszkanym przez Najeźdźców Czaszek pod przywództwem Axato.

Niedługo potem, do niewoli Najeźdźców trafił również Toa Lewa. Jakiś czas później, do miasta przybyli pozostali Toa razem z Ekimu, po czym Axato rozkazał im walczyć na arenie. Gali wyzwała go na pojedynek, pozwalając reszcie drużyny niepostrzeżenie uwolnić przyjaciół.

Jednakże, w Podziemnym Mieście zjawił się uwolniony Kulta i, jako dawny lider Najeźdźców, rozkazał swoim podwładnym unicestwić Toa. Do walki z nim stanął wtedy Ekimu, który użył młota Toa Onuy, by odrzucić Władcę Czaszek na sklepienie jaskini i spowodować jej zapadnięcie się. Drużyna szybko wydostała się na powierzchnię wraz z oswobodzonymi Lewą i Okotanami, po czym, odciąwszy Najeźdźcom drogę ucieczki z podziemi, powróciła do Miasta Twórców Masek, gdzie Oda i Ako ponownie trafili pod opiekę Melei.

Cechy i umiejętności

Oda jest młodym i jeszcze niedoświadczonym Okotoaninem, pełnym podziwu dla bohaterskich Toa.

Maska

Oda nosi Maskę Mocy wykutą przez Ekimu.

Pojawienia