FANDOM

"To naprawdę przyjazne miejsce. Ciężko uzbrojone, będące domem dla setek zabójców, zabójcze dla przypadkowych gości, ale przyjazne."
Nidhiki
Odina
Atlas0010
Miejsce
Rezydenci Mroczni Łowcy (kiedyś)
Populacja Zerowa
Położenie Północny wschód Południowego Kontynentu
Odina jest bazą Mrocznych Łowców. Stąd The Shadowed One dowodzi swoimi legionami. Ponieważ jest ulokowana z dala od szlaków handlowych, TSO wierzy, że tylko on zna jej położenie, ale Zakon Mata Nui zna je od wieków.

Historia

U początków organizacji DH, TSO i Ancient szukali wyspy, nadającej się na ich bazę. W końcu znaleźli Odinę. Była idealna do tej roli, m.in. ze względu na wysokie klify i tylko jedno dojście na ich szczyt, tworzący płaskowyż. Właśnie tę rozległą równinę TSO wybrał jako miejsce budowy swojej fortecy. Poza tym powstało wiele innych budynków, a także place treningowe dla DH.

Istnieje legenda, że Odinę nawiedzają dusze zabitych DH. Najprawdopodobniej to rodzaj kary, wymierzonej przez Sentrakha - jego sieć Rhotuka dematerializuje obiekt, tak więc nie można go dotknąć.

Krajobraz

Odinę otaczają wysokie klify. Jedyna ścieżka na ich szczyt wiedzie w dół na Plażę Nidhiki. Większość Odiny zajmują budynki DH, ich place z urządzeniami do treningu i wiele innych zabudowań.

Odina2

Forteca ponad placami treningowymi

Lokalizacje

  • Plaża Nidhiki - to jedyne miejsce, z którego można się dostać na szczyt płaskowyżu klifowego. Została nazwana na pamiątkę Nidhiki, którego właśnie tam Roodaka zmieniła w potwora.
  • Forteca TSO - ciężko uzbrojony budynek górujący ponad innymi. Ciekawostką jest fakt, że TSO może mentalnie zmieniać układ korytarzy w swojej twierdzy.
  • Place treningowe - widoczne na zdjęciu, wyposażone w różnego rodzaju urządzenia do treningu swoich możliwości.

Mieszkańcy

Występy

  • BIONICLE Legends 4: Legacy of Evil (Historia Zła)
  • Birth of Dark Hunter (Narodziny Mrocznego Łowcy - historia Nidhiki)
  • BIONICLE Atlas - po raz pierwszy zidentyfikowana jako Odina.
  • Blog Takanuvy