FANDOM

Odkrywca Mata Nui (2003)

Explorer Mata Nui
Informacje o grze
Dostępność Dostępny
Platforma PC
Kontroli Mysz

Mata Nui Explorer jest grą online, w której gracz odkrywa wyspę Mata Nui.

Zawartość

Gracz może przejść do ośmiu miejsc, wokół wyspy i dowiedzieć się więcej o obiektach i postaciach, które pojawiły się w "Bionicle: Maska Światła". Zarówno menu używanych w grze W każdej dziedzinie, są dwa specjalne miejsca, w których gracz może kliknąć, aby odpowiedzieć na pytanie, ciekawostki. Jeśli odpowiedział prawidłowo, gracz będzie nagrodzony małym filmem. Jeśli udzieli odpowiedzi nieprawidłowej, gracz jest odsyłany z powrotem do obszaru początkowego i może spróbować ponownie, do momentu uzyskania prawa na pytanie. Ze względu na usterki w grze, jeśli klikniesz nieprawidłowe odpowiedzi na tajne pytanie, ale potem szybko klikniesz poprawną odpowiedź, możesz przejść do tajnych film zamiast z powrotem do obszaru początkowego, aby spróbować ponownie.

Aby poruszać się, lub rozejrzeć w okolicy, gracz może kliknąć przycisk złota z lunetą i dwóch strzałek w dolnym prawym rogu. Zminimalizowana wersja całego obszaru gry będą wyświetlane. Gracz może przeciągnąć białe pole aby zobaczyć go w części.

Aby przejść do innego obszaru, gracz może kliknąć przycisk złota w lewym dolnym rogu strony. Po kliknięciu, mapa Mata Nui pojawi się z punktów, co stanowi obszarów. Gracz może kliknąć tych punktów, aby przejść do obszaru. Czerwona kropka oznacza obszar gracz w. pomarańczowy kropka oznacza miejsce został odwiedzony i białą kropką stanowi nieodwiedzonych miejsce.