Encyklopedia Bionicle
Advertisement
Encyklopedia Bionicle
Odkrywca Metru Nui
Metru Nui Explorer
Gra wideo
Data wydania 2004, 2005
Platforma Odtwarzacz DVD
Sterowanie Pilot

Odkrywca Metru Nui to jeden z materiałów dodatkowych w drugim i trzecim filmie BIONICLE, w którym gracz odkrywa wyspę Metru Nui. Gra pozwala mu poznać krótkie biografie postaci i opisy lokacji. Tak jak w jego poprzedniku, w Odkrywcy występuje jedna główna postać, pełniąca rolę narratora. W BIONICLE 2: Legendy Metru Nui jest to Toa Metru Nuju, a w BIONICLE 3: W Sieci Mroku rolę narratora pełni Toa Hordika Whenua.

Legendy Metru Nui[]

Używając pilota od DVD, gracz może wybrać na mapie daną lokację Metru Nui poprzez kliknięcie na jej ikonę. Główne menu jest przedstawione w formie sześciokąta złożonego z sześciokątnych grafik, z których każda przedstawia inne Metru, z Koloseum pośrodku.

Po wybraniu ikony gracz przenosi się do danej lokacji, gdzie może zobaczyć bardziej szczegółowy obraz miejsca oraz odpowiadającego mu Toa Metru w formie Matoranina i Toa, a także usłyszeć krótki opis Nuju.

Po skończeniu przez Nuju opowiadania o danej lokacji, gra cofa się do głównego menu, gdzie gracz może wybrać kolejną ikonę.

W Sieci Mroku[]

B3MNExplorer

Menu główne z wersji W Sieci Mroku

B3CharacterSelection

Przykładowy ekran wybranej postaci w wersji W Sieci Mroku

Nowa wersja Odkrywcy została zamieszczona na płycie DVD z filmem W Sieci Mroku, choć ta jest mniej rozbudowana od poprzedniej. Tym razem to Whenua opowiada o wybranych przez gracza postaciach. Można wybrać któregoś z następujących bohaterów filmu: Roodaka, Sidorak, Makuta Teridax, sześcioro Rahaga oraz Visorak Keelerak.

Zobacz też[]

Advertisement