FANDOM

Odkrywca Metru Nui
Metru Nui Explorer
Gra wideo
Data wydania 2004, 2005
Platforma Odtwarzacz DVD
Sterowanie Pilot

Odkrywca Metru Nui to jeden z materiałów dodatkowych w drugim i trzecim filmie BIONICLE, w którym gracz odkrywa wyspę Metru Nui. Gra pozwala mu poznać krótkie biografie postaci i opisy lokacji. Tak jak w jego poprzedniku, w Odkrywcy występuje jedna główna postać, pełniąca rolę narratora. W BIONICLE 2: Legendy Metru Nui jest to Toa Metru Nuju, a w BIONICLE 3: W Sieci Mroku rolę narratora pełni Toa Hordika Whenua.

Legendy Metru Nui

Używając pilota od DVD, gracz może wybrać na mapie daną lokację Metru Nui poprzez kliknięcie na jej ikonę. Główne menu jest przedstawione w formie sześciokąta złożonego z sześciokątnych grafik, z których każda przedstawia inne Metru, z Koloseum pośrodku.

Po wybraniu ikony, gracz przenosi się do danej lokacji, gdzie może zobaczyć bardziej szczegółowy obraz miejsca oraz odpowiadającego mu Toa Metru w formie Matoranina i Toa, a także usłyszeć krótki opis Nuju.

Po skończeniu przez Nuju opowiadania o danej lokacji, gra cofa się do głównego menu, gdzie gracz może wybrać kolejną ikonę.

W Sieci Mroku

B3MNExplorer

Menu główne z wersji W Sieci Mroku

B3CharacterSelection

Przykładowy ekran wybranej postaci w wersji W Sieci Mroku

Nowa wersja Odkrywcy została zamieszczona na płycie DVD z filmem W Sieci Mroku, choć ta jest mniej rozbudowana od poprzedniej. Tym razem to Whenua opowiada o wybranych przez gracza postaciach. Można wybrać któregoś z następujących bohaterów filmu: Roodaka, Sidorak, Makuta Teridax, sześcioro Rahaga oraz Visorak Keelerak.

Zobacz też