FANDOM

"Jestem Pahrak-Kal! Nie można mnie pokonać!"
— Pahrak-Kal, Zemsta Makuty
Pahrak-Kal
Pahrak-Kal
Bohrok-Kal
Narzędzia Plazmowe Tarcze
Moce Plazma
Status Zniszczony

Pahrak-Kal to Bohrok-Kal władający mocą Plazmy.

Historia

Pahrak-Kal był pierwotnie Av-Matoraninem, którego przeznaczeniem była przemiana w zwykłego Pahraka. Ostatecznie został przeobrażony w elitarnego Pahraka-Kal przez mutagenną substancję wytworzoną przez królowe Bohroków, Bahrag, i przeszedł w stan hibernacji. Po uwięzieniu Bahrag w Pieczęci z Protodermis przez Toa Nuva, Pahrak-Kal i pozostałe Bohrok-Kal przebudziły się.

Kiedy Bohrok-Kal rozpoczęły swoją misję kradzieży Symboli Nuva, Pahrak-Kal ukradł Symbol Nuva Pohatu z pomocą Gahloka-Kal.

Pahrak-Kal został raz pokonany przez Jallera, który zabrał mu jego Krana-Kal, gdy ten się przechwalał. Bohrok Va dał mu inną Krana, po czym Bohrok-Kal kontynuował swoje zadanie, mierząc się z Toa Nuva i poszukując Bahrag.

Comic Pahrak-Kal

Pahrak-Kal z Symbolem Nuva

Pahrak-Kal wreszcie odnalazł miejsce uwięzienia królowych Bohroków i zaprowadził do nich resztę Bohrok-Kal. Po przybyciu do jaskini, w której uwięziono Bahrag, Pahrak-Kal z łatwością przetopił się przez skały blokujące wejście. Po odnalezieniu królowych, Bohrok-Kal udały się do nich z Symbolami Nuva, śledzeni przez Toa Nuva. Na miejscu, Bohrok-Kal znalazły puste zbroje Exo-Toa, które stanęły z nimi do walki, lecz ostatecznie zostały zniszczone. Kiedy Bohrok-Kal zaczęły umieszczać Symbole Nuva na Sześcianie Nuva, Krana-Kal Pahraka-Kal zmieniła kolor na srebrny, chroniąc go przed obrażeniami.

Toa Nuva wpłynęli mentalnie na swoje symbole, wysyłając impuls energii do Bohrok-Kal. Pahrak-Kal zaabsorbował moc, przez co jego Plazmowe Tarcze zaczęły wydzielać tak ogromne ciepło, że ziemia pod nim się stopiła i opadł do wnętrza Aqua Magna, gdzie został zniszczony.

Cechy i umiejętności

Pahrak Kal Plasma

Pahrak-Kal pokonany mocą Plazmy

Pahrak-Kal był powolnym, ale niedającym się zatrzymać Bohrok-Kal. Jego moc Plazmy pozwalała mu stopić lub wyparować dowolną przeszkodę, przegrzać otaczające ją powietrze i zniszczyć niemal każdą substancję.

Broń

Pahrak-Kal używał swoich Plazmowych Tarczy, by przewodzić swoją moc Plazmy.

Informacje o zestawie

Pahrak-Kal został wydany w pierwszej połowie 2003 roku. Zestaw zawierał czterdzieści elementów, wśród których znajdowała się ciemnosrebrna Krana-Kal. Łącząc go z Nuhvokiem-Kal i Tahnokiem-Kal można było zbudować model Bohrok-Kal Kaita Za.

Artykuł o zestawie 8577 Pahrak-Kal na Legopedii.

Pojawienia

Książki Komiksy Online Multimedia

Powieści

Przewodniki

Inne

BIONICLE

Kroniki

Animacje

Gry wideo

Płyty CD

Zobacz też

Linki zewnętrzne