FANDOM

"Barraki "oswoili" wiele potwornych, morskich kreatur, by im służyły, w tym te zmutowane, krabowe bestie. Używają ich do patrolowania granic swoich terenów, czyhając na Toa Mahri. Kiedy spotkają Toa, morscy tyrani atakują, używając pazurów i macek, by pokonać bohaterów!"
BIONICLEstory.com
Pajęczy Krab
CGI Spider Crab
Rahi
Status Nieznany
Moc Żadne
Lokalizacja Mahri Nui

Pajęcze Kraby są grubo opancerzonymi morskimi Rahi.

Historia

Gatunek Pajęczego Kraba został stworzony przez Makuta używając wirusów i płynnego Protodermis.

Kiedy Wielki Kataklizm wywołał trzęsienie ziemi, które rozbiło Otchłań i otworzyło dostęp do Czarnych Wód Aqua Magna, kilkanaście Pajęczych Krabów wyemigrowało do oceanu powyżej i stało się częścią tamtejszego ekosystemu. Uciekinierzy Barraki oswoili kilkanaście Pajęczych Krabów i użyli ich do patrolowania swoich terytoriów.

Cechy i umiejętności

Pajęcze Kraby mają pazury, macki, kolce i pancerz gruby na 40 cm. Są one w stanie osiągnąć prędkość do dwudziestu pięciu węzłów (46,3 km/h) i mogą przewozić jednego pasażera. Pajęcze Kraby są jedynymi wodnymi kreaturami, których boi się Terenowy Pełzacz Toa.

Informacje o zestawie

Spider Crab

Pajęczy Krab w formie zestawu

Pajęczy Krab ukazał się w drugiej połowie 2007 roku w playsecie Głębinowy Patrol Barraki. Został wydany z Miotaczem Kałamarnic zamontowanym na wieżyczce.

Artykuł o zestawie 8925 Głębinowy Patrol Barraki na Legopedii.

Pojawienia

Linki zewnętrzne