FANDOM

Pekka
Pekka
Matoranin
Klasa Po-Matoranin
Tytuł/Praca Cieśla (Mata Nui)
Maska Hau
Status Żyje
Miejsce pobytu Spherus Magna

Pekka jest Po-Matoraninem pochodzącym z Metru Nui.

Biografia

Metru Nui

Mieszkając w Metru Nui Pekka pracował w Po-Metru. Na krótko przed Wielkim Kataklizmem został pojmany przez Vahki i uśpiony w Kapsulniku na rozkaz Makuty Teridaxa udającego Turagę Dume. W trakcie Wielkiego Ratunku uratowali go i innych Matoran Toa Metru.

Mata Nui

Pekka

Pekka na Mata Nui

Po przebudzeniu się na wyspie Mata Nui, jego ciało stało się mniejsze i słabsze na skutek działania kapsuły. Matoranin pomagał w budowie wioski Po-Koro pod przewodnictwem Turagi Onewy.

Pekka był cieślą w Po-Koro, gdzie głównie używał kamieni i drewna do rzeźbienia albo wygładzania mebli. Gdy Bohroki zaatakowały Mata Nui, był jednym z Po-Matoran, którzy przenieśli się do Ga-Koro i bronili tam wioski przed Pahrakami. Kiedy roje zostały pokonane przez Toa Mata, wrócił do swojej osady. Po porażce Bohrok-Kal z rąk Toa Nuva Pekka poddał się Przebudowie i zyskał nowe, silniejsze oraz zwinniejsze ciało.

Powrót na Metru Nui

Matoranin pomógł budować łodzie, którymi razem z innymi dotarł do zniszczonego Miasta Legend. Pomagał też odbudowywać Metru Nui do czasu, gdy Włócznia Artakhi wyręczyła go i innych Matoran.

Kiedy Makuta Teridax przejął kontrolę nad Wszechświatem Matoran, Pekka i inni Po-Matoranie zostali zmuszeni przez nowego "Turagę" Ahkmou do tworzenia rzeźb tyrana.

Spherus Magna

Po śmierci Makuty na Bara Magna, Pekka zamieszkał na odrodzonej planecie Spherus Magna, podobnie jak reszta istot ze Wszechświata Matoran.

Pojawienia

Online Multimedia

Animacje

Gry online