FANDOM

Phantom
Noimage
Mroczny Łowca
Moce Wzmocniona siła
Ograniczona zdolność latania
Wzmocniony wzrok
Niewidzialność
Status Żywy
Lokalizacja Spherus Magna

"Phantom" to Mroczny Łowca, dawniej Duch Nynrah.

Biografia

Phantom był Fe-Matoraninem oraz członkiem grupy matorańskich rzemieślników znanych jako Duchy Nynrah. Matoranie Nynrah uznali, że potrzebny im był bohater, bowiem na wyspie nie żyli żadni Toa, i Phantom został wybrany do projektu przebudowywania. Po wielu eksperymentach, w tym po wystawieniu na działanie Zenergizowanej Protodermis, Phantom zyskał wachlarz nowych mocy i umiejętności. Jednakże Matoranie wyspy byli przerażeni oraz zawstydzeni swoim dziełem i zaczęli go unikać.

Przybity i pozbawiony celu, Matoranin został zwerbowany w szeregi Mrocznych Łowców. Ze względu na swoje sumienie wysyłany był jedynie na kilka misji.

Po bitwie o Bara Magna, wskutek której Wszechświat Matoran został poważnie uszkodzony, Phantom przeniósł się na odrodzone Spherus Magna.

Cechy i umiejętności

Przed mutacją Phantom był niezwykle wytrzymały, podobnie jak wszyscy Fe-Matoranie. Wskutek eksperymentów Matoranin zdobył wzmocnioną siłę, ograniczoną zdolność latania, drastycznie wzmocniony wzrok oraz niewidzialność.

Phantom tak naprawdę nie wierzył w ideały przyświecające Mrocznym Łowcom, bowiem wciąż posiadał kompas moralny, przez co był tylko w pewnym stopniu pożyteczny dla The Shadowed One.

Rzemiosło Phantoma nie pogorszyło się po jego mutacji.

Ciekawostki

Appearances

Książki

Przewodniki