Encyklopedia Bionicle
Advertisement
Encyklopedia Bionicle
Phantom
Noimage
Mroczny Łowca
Moce Wzmocniona siła
Ograniczona zdolność latania
Wzmocniony wzrok
Niewidzialność
Status Żywy
Lokalizacja Spherus Magna

"Phantom" to Mroczny Łowca, dawniej Duch Nynrah.

Biografia[]

Phantom był Fe-Matoraninem oraz członkiem grupy matorańskich rzemieślników znanych jako Duchy Nynrah. Matoranie Nynrah uznali, że potrzebny im był bohater, bowiem na wyspie nie żyli żadni Toa, i Phantom został wybrany do projektu przebudowywania. Po wielu eksperymentach, w tym po wystawieniu na działanie Zenergizowanej Protodermis, Phantom zyskał wachlarz nowych mocy i umiejętności. Jednakże Matoranie wyspy byli przerażeni oraz zawstydzeni swoim dziełem i zaczęli go unikać.

Przybity i pozbawiony celu, Matoranin został zwerbowany w szeregi Mrocznych Łowców. Ze względu na swoje sumienie wysyłany był jedynie na kilka misji.

Po bitwie o Bara Magna, wskutek której Wszechświat Matoran został poważnie uszkodzony, Phantom przeniósł się na odrodzone Spherus Magna.

Cechy i umiejętności[]

Przed mutacją Phantom był niezwykle wytrzymały, podobnie jak wszyscy Fe-Matoranie. Wskutek eksperymentów Matoranin zdobył wzmocnioną siłę, ograniczoną zdolność latania, drastycznie wzmocniony wzrok oraz niewidzialność.

Phantom tak naprawdę nie wierzył w ideały przyświecające Mrocznym Łowcom, bowiem wciąż posiadał kompas moralny, przez co był tylko w pewnym stopniu pożyteczny dla The Shadowed One.

Rzemiosło Phantoma nie pogorszyło się po jego mutacji.

Ciekawostki[]

Pojawienia[]

Książki

Przewodniki

Advertisement