FANDOM

Piatra
Piatra
Matoranin
Klasa Po-Matoranin
Tytuł/Praca Metru Nui: Nieznane

Mata Nui: Strażnik Po-Koro

Maska Rau
Status Żyje
Miejsce pobytu Spherus Magna

Piatra to jeden z Po-Matoran.

Biografia

Metru Nui

Niewiele jest znane z jego życia na Metru Nui. Został złapany przez Vahki i uśpiony w Kapsulniku.

Mata Nui

Po przebudzeniu się na wyspie Mata Nui, jego ciało stało się mniejsze i słabsze na skutek działania kapsuły. Matoranin pomagał w budowie wioski Po-Koro pod przewodnictwem Turagi Onewy.

Piatra był strażnikiem Po-Koro wraz z Allym. Gdy Bohroki zaatakowały Mata Nui, był jednym z Po-Matoran, którzy przenieśli się do Ga-Koro. Kiedy roje zostały pokonane przez Toa Mata, wrócił do swojej wioski. Po porażce Bohrok-Kal, przebudowano go w silniejszą i zwinniejszą formę.

Powrót na Metru Nui

Matoranin pomógł budować łodzie, którymi razem z innymi dotarł do zniszczonego miasta. Pomagał też odbudowywać Metru Nui do czasu, gdy Włócznia Artakhi wyręczyła jego i innych Matoran.

Kiedy Makuta Teridax przejął kontrolę nad Wszechświatem, Piatra i inni Po-Matoranie zostali zmuszeni przez nowego "Turagę" Ahkmou do tworzenia rzeźb Teridaxa.

Spherus Magna

Po śmierci Makuty, Piatra zamieszkał na odrodzonej planecie Spherus Magna, podobnie jak reszta istot ze Wszechświata Matoran.

Pojawienia