Encyklopedia Bionicle
Advertisement
Encyklopedia Bionicle
Podniebny Wojownik
300px-Skyfighter
Środek transportu
Użytkownicy Vultraz
Funkcja Lot
Status Zniszczony

Podniebny Wojownik to pojazd Matoranina Cienia imieniem Vultraz.

Historia[]

Pojazd ten został samodzielnie skonstruowany przez Vultraza, a następnie wyposażony przez zbuntowanego Ducha Nynrah w zmodyfikowany Miotacz Midak mogący strzelać wiązkami Cienia. Vultraz użył następnie swojej maszyny podczas ataku na wioskę Matoran na pobliskiej wyspie, zabijając dwóch tubylców i raniąc dwunastu.

Vultraz Vehicle

Vultraz pilotujący Podniebnego Wojownika

Stamtąd Vultraz poleciał do Karda Nui, gdzie odnalazł swego dawnego wroga, Mazekę. Podczas walki, niespodziewanie otworzył się portal międzywymiarowy i przeniósł dwóch Matoran do alternatywnej rzeczywistości, gdzie Podniebny Wojownik omal nie wleciał w obcy organizm. Ten wystrzelił serię ostrych, krystalicznych odłamków, które po trafieniu w pojazd pozbawiły Vultraza kontroli nad maszyną. Matoraninowi udało się wyskoczyć z pojazdu, lecz sam Podniebny Wojownik rozbił się o istotę i został przemieniony w energię.

Funkcje[]

Podniebny Wojownik został zaprojektowany tak, by móc osiągać ogromne prędkości. Mógł również przejmować energię Vultraza, wzmacniać ją i wystrzeliwać w postaci miażdżących ładunków energetycznych.

Informacje o zestawie[]

Podniebny Wojownik został wydany w zestawie z Vultrazem w drugiej połowie 2008 roku. Pojazd liczy 121 ze 133 elementów zestawu. Maszyna posiada schowek na dodatkową amunicję do miotacza Midak.

Artykuł o zestawie 8698 Vultraz na Legopedii.

Pojawienia[]

Zobacz też[]

Linki zewnętrzne[]

Advertisement