FANDOM

"Na razie go toleruję, ponieważ jest bardzo skuteczny. Ale jeśli zmęczą mnie jego dziwactwa, położę nagły kres jego egzystencji."
The Shadowed One, Mroczni Łowcy
Primal
Primal
Mroczny Łowca
Narzędzia Włócznia
Urządzenie paraliżujące
Status Żywy
Lokalizacja Spherus Magna

"Primal" to kłopotliwy Mroczny Łowca o silnym poczuciu moralności.

Biografia

Primal pochodził z plemienia, którego kraina została spustoszona przez Visoraki. Primal poprowadził garstkę ocalałych przeciwko pająkopodobnym Rahi. Jakiś czas po tym The Shadowed One zwerbował grupę wojowników ze wspomnianej garstki ocalałych do swojej organizacji, a następnie wskazał Visorakom położenie pozostałych.

Początkowo Primal odmawiał wszczepienia sobie wszystkich biomechanicznych implantów, jakie oferowali mu Mroczni Łowcy, z wyjątkiem małego urządzenia paraliżującego umieszczonego pod skórą. Po krótkim czasie wojownik zaczął nie przyjmować misji, które nie zapewniały dobrych trofeów. Silne poczucie sprawiedliwości Primala często sprawiało, że najemnik zabijał raczej własnych zleceniodawców, niż wyznaczone mu cele, lub mordował Mrocznych Łowców, którzy mieli mu towarzyszyć podczas jego misji. Dlatego też The Shadowed One przestał go wysyłać na misje z innymi najemnikami.

Podczas Wojny Przeznaczenia Mroczni Łowcy, w tym Primal, stworzyli flotę i popłynęli na Xię, gdzie założyli nową bazę.

Po bitwie o Bara Magna, wskutek której Wszechświat Matoran został poważnie uszkodzony, Primal przeniósł się na odrodzone Spherus Magna.

Alternatywne Wszechświaty

Alternatywny Wszechświat Imperium Toa

W tym alternatywnym wszechświecie Primal był jednym z trzech znanych Mrocznych Łowców, którzy razem z innymi członkami ruchu oporu próbowali wyeliminować Toa Tuyet. Podczas bitwy na zewnątrz Koloseum Primal zabił Tahu, lecz zginął, gdy Gali stworzyła nieprzenikalną bańkę wody dookoła jego głowy.

Cechy i umiejętności

Primal posiadał ogromne zasoby wiedzy oraz niezwykłe zwinność i siłę. Poczucie moralności Primala było mniej skorumpowane niż innych Łowców, choć często atakował swych towarzyszy, którzy nie podzielali tego poczucia. Podobnie jak Gatherer, uwielbiał kolekcjonować trofea ze swoich polowań.

Broń i narzędzia

Primal dzierżył włócznię oraz posiadał urządzenie paraliżujące cel, choć korzystał z niego jedynie w kryzysowych sytuacjach.

Ciekawostki

  • Primal został stworzony przez Petera Dolana, znanego jako były administrator BIONICLESector01 - Pekel, w ramach konkursu magazynu LEGO na zbudowanie Mrocznego Łowcy i wprowadzony do kanonu przez Grega Farshteya.
  • Zespół LEGO zbudował tułów Primala tył na przód, przez co zdjęcie w książce BIONICLE: Mroczni Łowcy nieznacznie różni się od oryginalnego modelu.

Pojawienia

Książki Online

Przewodniki

Opowiadania

Linki zewnętrzne