Encyklopedia Bionicle
Advertisement
Encyklopedia Bionicle
"Gdy zapadł zmrok, wciąż nie nastał pokój na wyspie. Sześcioro bohaterów przybyło, a podróże Toa dopiero się zaczęły..."
— Narrator
Problem Tahu
Trouble For Tahu
Komiks
Alternatywny tytuł Czas Toa

Problem Tahu to niekanoniczny komiks promocyjny, wydany w obrębie dwóch numerów magazynu LEGO Adventures!.

Streszczenie[]

Problem Tahu[]

Po wyjściu ze swojego kanistra, Tahu prędko wychodzi z wody i znajduje rzekę lawy, wpływającą do oceanu. Obserwujący go z daleka Jala skacze na Toa i prosi, by podążał za nim do grodu ognia. Wtem na Jalę skacze Muaka. Tahu używa swojego Miecza Ognia, by przepędzić Rahi, i z niecierpliwością podąża za Jalą do Ta-Koro. Turaga Vakama wychodzi im naprzeciw i oznajmia, że lawa wystrzeliła z brzegów koryta i zbliża się do wioski. Tahu staje naprzeciwko rzece lawy.

Czas Toa[]

Nim lawa może go pochłonąć, Tahu używa miecza, by wyżłobić głęboką szczelinę w ziemi. Lawa wpływa do szczeliny i gród zostaje ocalony. Po przyjęciu podziękowań od Vakamy, Tahu surfuje na skale po rzece lawy w poszukiwaniu przygody. W międzyczasie Onua kopie w ziemi, by znaleźć Maski Mocy, Pohatu trenuje, Kopaka ratuje mieszkańca grodu, Gali wyczuwa zło, a Lewa czuje, że niedługo spotka pozostałych Toa.

Postacie[]

Ciekawostki[]

  • Choć występuje w liście występujących ważnych postaci na początku Czasu Toa, Jala nie pojawia się w komiksie, mimo że w poprzedniej części stoi obok Vakamy.
  • Turaga Nuju jest nazywany jedynie "jednym z mieszkańców". Choć jest to technicznie zgodne z prawdą, kontekst sugeruje, jakoby Nuju był Matoraninem, a nie Turagą.

Zobacz też[]

Linki zewnętrzne[]

Advertisement