FANDOM

Uwaga, Przebudowa nie jest oficjalną nazwą.
"Wezwali wszystkich Matoran do Kini-Nui. Tam, Turaga stworzyli proklamację: Ci wszyscy Matoranie ostrzymają wspaniały prezent od Mata Nui, świadczy o ich odwadze i jedności."
Toa Nuva, Klęska Bohrok-Kal
Poprzednie Wydarzenie Uderzenie Bohrok-Kal
Następne Wydarzenie Turniej Kolhii
Naming Day
Przebudowani Jaller i Takua pokazują się Matoranom z Mata Nui.
Przebudowa
Świadkowie Matoranie na Mata Nui
Czas {{{event_occurrencs}}}
Znaczenie Inne
Konsekwencje Matoranie odzyskali formy większe i silniejsze
Naming Day

Hewkii w swej przebudowanej formie

Przebudowa była zdarzeniem, w której zaangażowali się wszyscy Matoranie z Mata Nui przebudowując się na silniejsze, wyższe formy samych siebie. Ta nowa forma była bardziej podobna do oryginalnej formy z Metru Nui.

Po tym, jak Bohrok-Kal zostali pokonani, Turaga odbyli ceremonię "Dzień Imion" w Kini-Nui dla bohaterów, którzy pomogli walczyć w Wojnie Bohrok. Zaraz potem, Turaga zebrali Matoran by powiedzieć im, jak się przebudować- sekret, który usłyszeli od Rahaga na Metru Nui. Na przykład tego, jak ma to wyglądać, Turaga pokazali im Jallera i Takuę, pierwszych Matoran na Mata Nui którzy zostali przebudowani. Matoranie wiwatowali na tą poprawę, i wszyscy byli następnie przebudowani.

Ciekawostki

  • Ze względu na nowy wzrost Matoran, Nuparu musiał zmodyfikować lekko projekt Boxorów aby pasowały do nowej formy.
  • Nuparu odkrył podczas pobytu w królestwie Karzahni, że proces ten jest podobny do tego, co tutejszy władca pierwotnie to zrobił.

Pojawienia