FANDOM

Ten artykuł dotyczy przepowiedni. Być może chodzi ci o animację o tym tytule.

Przepowiednia Bohaterów
Przepowiednia Bohaterów
Społeczeństwo
Lokalizacja Okoto
Cel Wezwanie Toa na Okoto
Skutki Przybycie Toa na wyspę

Przepowiednia Bohaterów to oracja wyszeptana przez ciało Ekimu do Obrońców, po tym, jak Twórca Masek zapadł w wieczny sen po walce z Makutą. Przeznaczona do wygłoszenia w Świątyni Czasu, przepowiednia zapowiadała przybycie sześciorga Toa, których zadaniem miało być odnalezienie Złotych Masek Mocy i pokonanie zła zagrażającemu wyspie Okoto. Ekimu ułożył ją na długo przed starciem ze swym bratem, kiedy ujrzał legendarne Istoty Żywiołów podczas Festiwalu Masek, odbierając to jako omen.

Kiedy Pająki Śmierci zaatakowały wyspę, sześcioro Obrońców zebrało się w Świątyni Czasu i wygłosiło przepowiednię, wysyłając swe błagania w niebo i tym samym zsyłając na wyspę szóstkę bohaterów.

Protectors Recite Prophecy of Heroes Animation

Obrońcy wypełniają Przepowiednię Bohaterów

Przepowiednia

Gdy zbierze się mrok, a nadzieja zgaśnie, muszą zjednoczyć się Obrońcy ze wszystkich plemion. Użyją mocy przeszłości i przyszłości, i spojrzą w niebo, by znaleźć odpowiedź. Z odległych gwiazd sześć komet przyniesie wiecznych bohaterów, którzy zdobędą Maski Mocy i odnajdą Twórcę Masek. Zjednoczone żywioły zdołają pokonać wszelkie zło. W jedności jest ich siła.