FANDOM

Pustkowie
Bara Magna Sand Stairs
Location Info
Położenie Bara Magna
Status Nienaruszone

Pustkowia są dzikimi peryferiami wiosek Bara Magna. Bestialskie Zeski i Voroxowie przemierzają te piaski, atakując tych, którzy przypadkiem się przybliżą.

Historia

Kiedy kataklizm zaatakował Bara Magna, ziemia pomiędzy wioskami stała się jałową pustynią. Plemię Piasku, jedno z wielu na Bara Magna, powoli przemienili się w bestie, pożądali pustynie za ich własną.

SandTribe Symbol

Symbol Plemienia Piasku

Krewni Skalnych Agori, Łowcy Kości, też pożądają terytoriów pustyni, atakując mieszkańców wiosek i handlując z karawanami.

Glatorian Malum jest jednym z wygnanych Glatorian z jego domu za próbę morderstwa na arenie. Czerwony Glatorian jest przywódcą jednego stada Voroxów, ponieważ pokonał tzw. samca alfa, czyli najsilniejszego i najbrutalniejszego Voroxa.

Berix, zbieracz broni i zbroi, został najechany na pustkowiach przez Łowcę Kości Fero. Agori został wyzwolony przez trzech Glatorian: Gresha, Tarixa i Strakka.

Mieszkańcy

Plemię Piasku

Członkowie Plemienia Piasku byli bardzo pustelniczy, a kiedy nadszedł kataklizm, powrócili do pierwotnej formy. Teraz podbijają pustkowia, ewentualnie walcząc na arenie, kiedy są do tego zmuszani.

Plemię jest złożone z licznych Zesków i Voroxów.

Vorox in Wastelands

Vorox na Pustkowiach Bara Magna

Łowcy Kości

Łowcy Kości są gatunkiem złodziei i najeźdźców, powiązanych z Plemieniem Skały. Atakują Agori i Glatorian, którzy pojawili się za blisko.

Glatorianie

Kiedy Glatorian łamię zasadę na arenie, zostaje wygnany na pustkowia za karę. Jednym z takich wojowników jest Malum.

Mata Nui

Na pustkowiach spadła MoLi z której powstał Mata Nui.

Piaskowe Nietoperze

Wielkie, skrzydlate węże, kryjące się w piasku przed światłem słonecznym. Polują z zaskoczenia, wciągając ofiarę pod powierzchnie piasku.Mata Nui pokonał jednego z nich, natomiast innego pożarł Scarabaxy, gdy zaatakował Gresha

Węże Wydmowe

Inny rodzaj wężów żyjących w gniazdach tuż pod powierzchnią piasku. Reagują na wszelkie wibracje dochodzące z zewnątrz, szybko otaczają ofiarę i uśmiercają ją mnóstwem ukąszeń.

Skopio

Jeszcze jeden gatunek bestii zamieszkujący pod ziemią. Co najmniej jeden z nich  został uzbrojony przez Wielkie Istoty w Miotacz Energii.

Krajobraz

Pustkowia to jałowa lokacja i dominuje większość planety, przerywana wioskami, kropkującym teren. Rośliny Thornax rosną na pustyni.

Morze Ciekłego Piasku

Morze Ciekłego Piasku jest częścią pustkowi, złożoną z ruchomych piasków.Gdyby Mata Nui wylądwał kilka kilometrów dalej, zostałby tam uwięziony wraz z Igniką.