FANDOM

"Nie należy oceniać przeciwnika po wyglądzie."
Turaga Vakama, Sekrety i Cienie

Rahkshi Kaita
Rahkshi Kaita
Kaita
Istoty tworzące fuzję Trzy dowolne Rahkshi
Moc Różne
Maska Brak
Status Nie istnieją
Miejsce pobytu Nie dotyczy
Rahkshi Kaita to stworzenia powstające przez fuzję trzech Rahkshi. Mogę przebywać wewnątrz nich Kraata, ale tylko jedna może kontrolować całą istotą. Rahkshi Kaita może powstać z 3 dowolnych rodzajów Rahkshi. Te widziane na Mata Nui nazywały się Rahkshi Kaita Za i Rahkshi Kaita Vo. Tworzyły je Rahkshi wypuszczone przez Makutę Teridaxa.

Historia

Rahkshi Kaita powstały w Le-Wahi, gdzie zniszczyły spory kawałek dżungli. Toa Nuva poszukujący Rahkshi znaleźli dwóch Matoran z Zakażonymi Maskami. Kopaka zamroził ich, by potem móc bez problemów zdjąć im maskę. Następnie, Toa znaleźli Kraatę Cienia odpowiedzialną za zainfekowanie masek. Złapali ją, ale wiedzieli, że to nie ona odpowiadała za zniszczenia w dżungli. Nagle, stanęli twarzą w twarz z Rahkshi Kaita Za i Rahkshi Kaita Vo. Po krótkiej walce, Toa zaczęli przegrywać. Rahskhi Kaita Vo wystrzelił w osłabionego Lewę strumień energii, by go zabić, ale Kopaka zdołał utworzyć lodowe lustra, które przekierowały atak na drugiego Kaita. Następnie, Tahu użył swojej mocy i zawalił na Kaita szczyt wzgórza. Rahkshi Kaita rozdzieliły się, a następnie oryginalne dzieci Makuty kontynuowały poszukiwania Maski Światła.

Informacje o zestawie

Rahkshi Kaita Vo może zostać zbudowana z Rahkshi Vorahka, Guurahka i Panrahka. Rahkshi Kaita Za może powstać z pozostałych Rahkshi - Turahka, Lerahka i Kurahka. Tak jak normalne Rahkshi, Kaita mają umiejscowioną w swoim grzbiecie Kraatę. Instrukcje do Kaita znajdowały się na końcu instrukcji normalnych Rahkshi. Oprócz tego, można je znaleźć w internecie.

Pojawienia

Komiksy

BIONICLE