FANDOM

"Co to? I skąd ma taką moc?"
Toa Nuva Tahu, Sekrety i Cienie
Rahkshi Kaita Za
Rahkshi Kaita Za
Rahkshi Kaita
Istoty tworzące fuzję Turahk, Lerahk, Kurahk
Moc Strach, Gniew, Trucizna, przemiana w cyklon
Maska Brak
Status Rozformowana
Miejsce pobytu Brak
Rahkshi Kaita Za to fuzja Rahkshi Turahka, Lerahka i Kurahka utworzona przez nich, by pokonać Toa Nuva.

Historia

Comic Rahkshi Kaita Za2

Rahkshi Kaita Za w formie cyklonu

Podczas polowania na herolda Siódmego Toa, Turahk wraz z Lerahkiem i Kurahkiem utworzyli Rahkshi Kaita Za. Fuzja, razem z Rahkshi Kaita Vo, zniszczyła część Le-Wahi. Sprawiła też, że zbliżający się Tahu i Kopaka zostali uderzeni kolejno przez uczucie wściekłości i strachu. Toa, do których dołączył Lewa, zaatakowali Kaita, ale go nie docenili. Rahkshi Kaita Za stworzył cyklon, który ogłuszył Tahu i Kopakę. Rahkshi Kaita Vo wystrzelił w osłabionego Lewę strumień energii, by go zabić, ale Kopaka zdołał utworzyć lodowe lustra, które przekierowały atak na drugiego Kaita. Następnie, Tahu użył swojej mocy i zawalił na Kaita szczyt wzgórza. Wkrótce potem, Kaita Za rozczłonkował się.

Cechy i umiejętności

Rahkshi Kaita Za posiada moce Gniewu, Strachu i Trucizny, należące do tworzonych go istot. Ponadto, ma dodatkową umiejętność: przemianę w cyklon. Kaita posiada trzy głowy i dwie pięści, jest kontrolowany przez Kraatę-Za Turahka.

Informacje o zestawie

Rahkshi Kaita Za można zbudować z Rahkshi Turahka, Lerahka i Kurahka. Instrukcja budowy Kaita znajdowała się w instrukcjach tych właśnie Rahkshi. Pod grzbietem Kaita, podobnie jak u zwykłych Rahkshi, znajduje się Kraata.

Pojawienia

Książki Komiksy

Przewodniki

BIONICLE

Zobacz też

Linki zewnętrzne