FANDOM

"Co czyni Ravagera takim uroczym? Czy to jego żądło, którego trucizna pali niczym ugryzienia miliona lotników ognistych? Jego bezwzględna biegłość w posługiwaniu się mieczem i tarczą? A może to, że nigdy nie widział dwóch złączonych cegieł, których nie chciałby roznieść w pył, albo żywej istoty, o której nie pomyślał, że powinna nie żyć?"
The Shadowed One, Mroczni Łowcy
Ravager
Ravager
Mroczny Łowca
Narzędzia Miecz
Tarcza wzmacniająca
Trujące żądło
Moce Trucizna
Status Żywy
Lokalizacja Spherus Magna

"Ravager" to potężny Mroczny Łowca, pozbawiony pamięci o swej przeszłości.

Biografia

Ravager nie pamiętał nic ze swojego przeszłego życia.

Mroczni Łowcy znaleźli go na skalistym wybrzeżu i doprowadzili na Odinę, gdzie wydostał się i wpadł w szał, niszcząc niemalże trzecią część bazy organizacji. Dojrzawszy w nim potencjał, The Shadowed One, zamiast go zabić, zwerbował Ravagera do Mrocznych Łowców.

The Shadowed One wielokrotnie próbował odzyskać wspomnienia Ravagera, by móc zwerbować więcej przedstawicieli jego gatunku, ale nigdy mu się nie udało.

Po Bitwie o Bara Magna, wskutek której Wszechświat Matoran został poważnie uszkodzony, Ravager przeniósł się na Spherus Magna.

Cechy i umiejętności

Ravager posiadał ogromną siłę i wyposażony był w ogon zakończony trującym żądłem.

Ravager wykazywał psychopatyczne tendencje, pragnąc śmierci i zniszczenia niemalże wszystkiego, co napotkał na swojej drodze. Źle znosił bierność i często niszczył wszystko dookoła, gdy się znudził. Z tego też powodu ciągle przydzielano mu jakieś zadania.

Broń i narzędzia

Ravager dzierżył miecz i tarczę, które posiadały zdolność dostosowywania swojej mocy do dowolnego przeciwnika bądź przeszkody. Moc ta zdawała się uruchamiać automatycznie, bez żadnej, widocznej ingerencji Ravagera, dlatego niektórzy zaczęli uważać, że bronie Mrocznego Łowcy posiadały własne umysły.

Ciekawostki

  • Ravager został stworzony przez Jasona Strouda w ramach konkursu Magazynu LEGO na zbudowanie Mrocznego Łowcy i wprowadzony do kanonu przez Grega Farshteya w książce Mroczni Łowcy.
  • Choć tak sugeruje jego wygląd, Ravager nie nosi Avohkii. Tak zbudował go jego autor.

Pojawienia

Książki

Przewodniki