FANDOM

"Tuyet rządziła zdecydowanie za długo. Czas ją obalić."
Toa Mata Pohatu, Mroczne Odbicie
Rebelia przeciwko Imperium Toa
Noimage
Bitwa
Konflikt Ruch oporu przeciw Imperium Toa próbuje obalić Tuyet, a Takanuva szuka Kanohi Olmak
Miejsce Koloseum (alternatywny wszechświat)
Rezultat Tuyet ginie;
Rebelia triumfuje;
Takanuva ucieka do Karda Nui
Strony walczące
Rebelia przeciwko Tuyet
Imperium Tuyet
Rebelia przeciwko Imperium Toa była ostatnią bitwą w Alternatywnym Wszechświecie Imperium Toa przeciwko dyktatorskim rządom Toa Mangai Tuyet.

Cele

Ruch oporu

  • Pokonać Tuyet i zakończyć rządy Imperium Toa

Takanuva

Imperium Toa

  • Wytrzymać i pokonać rebelię, zabić Takanuvę i przywrócić porządek

Przebieg

Bitwa rozpoczęła się, gdy Takanuva oślepił strażników Koloseum Cieniem, a Lesovikk przeniósł swe siły naprzód. Pohatu i Makuta również zaczęli atak, przebijając się przez pierwszą fale strażników. Jednakże, przybyły posiłki, zabiły Takuę i Kojola oraz zmusiły Teridaxa do odwrotu. Gdzie indziej, strażnicy Toa i rebelia starli się w walce - od Gali i Primala do Lewy i Teridaxa.

Po tym, jak Lesovikk zabił Kopakę, Takanuva i Darkness weszli do Koloseum, by odnaleźć Salę Masek. Jednakże, pojawiła się Tuyet z Olmak w dłoni i zatopiła Darknessa. Takanuva zaatakował ją, ale został odepchnięty przez pół tuzina fal Tuyet. Toa Wody pokonała Takanuvę przy pomocy Kamienia Nui, lecz nim zdążyła go wykończyć, zobaczyła armie uzbrojonych Matoran, Vortixx i innych istot, zbliżających się do jej królestwa. Przywdziała Olmak, chcąc znaleźć nowy wszechświat do rządzenia, i uruchomiła portal. Takanuva wskoczył wtedy na nią, wchodząc do wiru i łapiąc za maskę. Gdy Tuyet próbowała za nim podążyć, została przytłoczona przez gniew i nie zauważyła, że portal się zamykał. Wir zamknął się wokół niej, rozcinając ją w pół i zabijając ją.

Następstwa

Takanuva, po długiej podróży, w końcu dotarł do Karda Nui, posiadając ważne informacje, które mogły pomóc Toa Nuva.

Pojawienia

Online

Opowiadania