Encyklopedia Bionicle
Advertisement
Encyklopedia Bionicle
"The Shadowed One lekko stuknął kryształ, wiszący przy jego tronie. W odpowiedzi ciemna, pokręcona istota, która służyła mu jako Skryba, wpełzła do komnaty i zajęła miejsce obok swego pana."
— Narrator, Pułapka Czasu
Recorder
Noimage
Mroczny Łowca
Narzędzia Tabliczka
Moce Nieznane
Status Żywy
Lokalizacja Spherus Magna

"Recorder" to zwariowany skryba Mrocznych Łowców.

Biografia[]

Recorder dostał zadanie towarzyszenia The Shadowed One, by spisywał wszystko, co jego lider mówi i robi. Był wzywany przez stuknięcie kryształu, wiszącego przy tronie The Shadowed One.

Recorder spisał słowa i rozkazy The Shadowed One, gdy Lurker i Gatherer pojmali Toa Norika i Varian.

The Shadowed One niegdyś relacjonował Recorderowi różne opowieści, podczas czego skryba przypadkiem oznajmił, że The Shadowed One był drugi tylko po Teridaxie. Przywódca Łowców cisnął nim przez pokój w gniewie. Recorder spisywał również wydarzenia, które miały miejsce podczas dowództwa Lariski w miejsce czasowo nieobecnego The Shadowed One, który wraz z Sentrakhiem udał się do Metru Nui, by zbadać okoliczności śmierci Nidhikiego i Krekki.

Po bitwie o Bara Magna, wskutek której Wszechświat Matoran został poważnie uszkodzony, Recorder przeniósł się na odrodzone Spherus Magna.

Pojawienia[]

Książki Online

Powieści

Opowiadania

Advertisement