FANDOM

"The Shadowed One lekko stuknął kryształ, wiszący przy jego tronie. W odpowiedzi ciemna, pokręcona istota, która służyła mu jako Skryba, wpełzła do komnaty i zajęła miejsce obok swego pana."
— Narrator, Pułapka Czasu
Recorder
Noimage
Mroczny Łowca
Narzędzia Tabliczka
Moce Nieznane
Status Żywy
Lokalizacja Spherus Magna

"Recorder" to zwariowany skryba Mrocznych Łowców.

Biografia

Recorder dostał zadanie towarzyszenia The Shadowed One, by spisywał wszystko, co jego lider mówi i robi. Był wzywany przez stuknięcie kryształu, wiszącego przy tronie The Shadowed One.

Recorder spisał słowa i rozkazy The Shadowed One, gdy Lurker i Gatherer pojmali Toa Norika i Varian.

The Shadowed One niegdyś relacjonował Recorderowi różne opowieści, podczas czego skryba przypadkiem oznajmił, że The Shadowed One był drugi tylko po Teridaxie. Przywódca Łowców cisnął nim przez pokój w gniewie. Recorder spisywał również wydarzenia, które miały miejsce podczas dowództwa Lariski w miejsce czasowo nieobecnego The Shadowed One, który wraz z Sentrakhiem udał się do Metru Nui, by zbadać okoliczności śmierci Nidhikiego i Krekki.

Po bitwie o Bara Magna, wskutek której Wszechświat Matoran został poważnie uszkodzony, Recorder przeniósł się na odrodzone Spherus Magna.

Pojawienia

Książki Online

Powieści

Opowiadania