FANDOM

"Dysponujący ogromną mocą, Rockoh T3 potrafi więzić statki wroga w polu energii lub atakować je z nieba!"
BIONICLE.com
Rockoh T3
Rockoh T3 2
Środek transportu
Użytkownicy Toa Nuva Pohatu (dawniej)
Funkcja Latanie, walka, ucieczka przed Burzą Energii
Status Funkcjonalny
Rockoh T3 jest stworzonym przez Artakhę pojazdem latającym.

Historia

Animation Rockoh T3

Rockoh T3 w Codrexie

Podobnie jak Jetrax T6 i Axalara T9, Rockoh T3 został skonstruowany przez Artakhę w pierwszych dniach istnienia Wszechświata Matoran. Artakha następnie umieścił go w Codrexie w Karda Nui, wraz z pozostałymi pojazdami.

Tysiące lat później, kiedy Toa Nuva weszli do Codrexu, Rockoh T3 został odkryty przez Pohatu. Po tym, jak Makuta Antroz ukradł Jetraxa T6, Pohatu natychmiast dosiadł swego statku i ruszył za nim w pogoń. Podczas pościgu, Pohatu próbował zaatakować Jetraxa T6 skalnymi kolcami i udało mu się go złapać kamienną ręką. Jednakże, Antrozowi udało się uwolnić i zestrzelić Rockoha T3 w dół.

JetraxClosecombatRockoh

Rockoh T3 kontra Jetrax T6

Odzyskawszy kontrolę nad pojazdem, Pohatu i Lewa poszybowali w górę w kierunku Jetraxa T6, atakując go z obu stron, mając nadzieję, że poświęcając swe pojazdy w kolizji, mogą zatrzymać Antroza. Jednakże, w ostatniej minucie, Antroz teleportował się z kabiny pilota. Jedynie szybka reakcja Kopaki, który wytworzył lodowe ściany, zdołała zatrzymać pojazdy przed nieuchronnym zderzeniem. Kopaka następnie przejął skradzionego wcześniej Jetraxa T6.

Później, kiedy nadeszła Burza Energii, wszystkie trzy pojazdy zostały użyte przez Toa Nuva i Takanuvę, by uciec z Karda Nui. Udało im się i polecieli do Metru Nui, gdzie rozpoczęła się wielka bitwa przeciwko siłom Bractwa Makuta. Trzy pojazdy zdążyły przyłączyć się do obrony miasta. Artakha teleportował później Rockoha T3 z powrotem do Karda Nui, razem z innymi pojazdami.

Funkcje

Rockoh T3 to pojazd o wielkiej sile rażenia, osiągający ogromną prędkość. Przeznaczony między innymi do taranowania wroga w powietrzu, może zostać użyty do walki z kilkoma przeciwnikami jednocześnie, dzięki swojej nadzwyczajnej łatwości w manewrowaniu i niezwykle wytrzymałemu pancerzowi z Protostali. Może również więzić wrogów w polu energii. Rockoh T3 jest wyposażony w składane skrzydła, jedno działko oraz silnik T3 o sile ciągu 1,2 miliona kilogramów. Kokpit pojazdu może przesyłać informacje do umysłu pilota.

Informacje o zestawie

Rockoh T3

Zestaw Rockoh T3

Rockoh T3 ukazał się w drugiej połowie 2008 roku jako duży zestaw, składający się 390 części, z czego 353 jest przeznaczonych do budowy pojazdu. Oprócz możliwości strzelania i złożenia skrzydeł, zestaw posiadał także specjalny uchwyt ułatwiający zabawę.
Artykuł o zestawie 8941 Rockoh T3 na Legopedii.

Pojawienia

Książki Komiksy Online Multimedia

Powieści

Przewodniki

Inne

Ignition

Kroniki

Opowiadania

Animacje

Reklamy

Gry online

Zobacz też

Linki zewnętrzne