FANDOM

"Był przerażającą, kościstą istotą, noszącą maskę w kształcie czaszki. Z obu stron jego ciała wyrastały po dwie ręce, a na jego plecach spoczywały trzy długie miecze. W swej górnej prawej dłoni istota trzymała Złotą Maskę Lewy. Chwilę potem stwór uciekł, znikając w mrocznym wejściu."
— Narrator, Wyspa Zaginionych Masek
Rozcinacz Czaszek
Rozcinacz Czaszek
Armia Czaszek
Broń Haczykowate Ostrza, Zdzieracz Masek, Kościane Kolce
Moce Pochłanianie energii
Status Nieznany
Miejsce pobytu Miasto Twórców Masek

Rozcinacz Czaszek jest sługusem Kulty i dawnym gladiatorem.

Biografia

Rozcinacz Czaszek był kiedyś sławnym mistrzem Areny, uwielbianym przez wielu mieszkańców Okoto.

Jakiś czas po jego śmierci, jego ciało zostało przywrócone do życia przez maskę Pająka Śmierci, a on sam podległ kontroli Lorda Pająków Śmierci i został strażnikiem Areny w centrum Miasta Twórców Masek.

Kiedy Toa przeszli przez bramę miasta, Rozcinacz Czaszek zaczął podążać za Lewą. Gdy Władca Dżungli zatrzymał się, by odczytać tablicę przy Arenie, Rozcinacz rzucił swoim Zdzieraczem Masek i odebrał jego Złotą Maskę Dżungli. Lewa upadł, a Rozcinacz Czaszek ruszył w stronę Areny, jednak pozostali Toa go dostrzegli i ruszyli za nim w pogoń.

Rozcinacz z Maską Lewy

Rozcinacz z maską Lewy

Dawny gladiator przywdział maskę Władcy Dżungli, wysysając jej moc i kradnąc energię Lewy. Jednocześnie, na Arenie aktywowały się pułapki, oznaczając rozpoczęcie gry. Osłabiony Toa Dżungli wyjaśnił towarzyszom, że musieli aktywować dźwignię na szczycie kamiennej konstrukcji. Rozcinacz dobył wtedy swych mieczy, został jednak przyszpilony do kolumny bumerangami Pohatu. Rzucił Zdzieraczem Masek w kierunku Toa, trafiając w tarczę Kopaki, Władca Lodu jednak wyrwał broń z jego ręki. Razem z Tahu zaszarżowali na Rozcinacza, Toa Lodu został jednak wystrzelony w powietrze przez kolumnę. Rozcinaczowi udało się wtedy obezwładnić Tahu, Kopaka jednak strącił maskę Lewy z jego twarzy, a w tym samym czasie Onua trafił w dźwignię na szczycie kolumny pośrodku Areny. Podłoga następnie zapadła się, posyłając Rozcinacza w przepaść.

Cechy i umiejętności

TAOLB Skull Slicer

Stylizowana grafika Rozcinacza Czaszek

Rozcinacz Czaszek jest szybki i okrutny. Potrafi wydobywać moce żywiołów z masek.

Maska i bronie

Rozcinacz nosi Maskę Pająka Śmierci.

Rozcinacz Czaszek dzierży trzy Haczykowate Ostrza zdolne przecinać skały. Nosi również Zdzieracz Masek, którego używa do odbierania masek innym istotom. Nawet jeśli zostanie rozbrojony, może zadrapać Toa swoimi Kościanymi Kolcami na ramionach.

Informacje o zestawie

Rozcinacz Czaszek został wydany jako jeden ze średnich zestawów w drugiej połowie 2015 roku. Zawierał 71 części, w tym częściowo pozbawioną mocy Złotą Maskę Dżungli. Dzięki mechanizmowi, podczas kręcenia zębatką umieszczoną na jego plecach, Rozcinacz Czaszek porusza czterema rękoma. Po naciśnięciu tyłu głowy, można wystrzelić jego maskę.

Pojawienia

Książki Komiksy Online Multimedia

Powieści

Magazyny

Inne

Promocyjne

Animacje

Zwiastuny

Seriale TV

Gry wideo

Reklamy

Linki zewnętrzne