FANDOM

"To był złoty kryształ, wielkości głowy Pohatu i unosił się w powietrzu, nie pytajcie, jak. Zakazano nam kłaść go na ziemi i dobrze, że posłuchaliśmy."
"Dlaczego?"
"Nazywają to Sercem Visoraków. Zastanawialiście się kiedyś, jak Makuta zbierali hordę? Połóżcie kryształ na ziemi i wszystkie Visoraki przybędą, nieważne gdzie są, nieważne jak daleko. Zgaduję, że nasi gospodarze nie chcą, by Bractwo następnym razem tak łatwo je zebrało."
Toa Nuva Onua, Gali i Pohatu, Kroniki Toa Nuva
Serce Visoraków
Noimage
Obiekt
Użytkownicy Różni
Lokalizacja Półwysep Tren Krom (dawniej)
Daxia (dawniej)
Artidax (dawniej)
Funkcje Przywoływanie Visoraków
Status Zniszczone

Serce Visoraków to lewitujący, złoty kryształ przedstawiający Visoraka. Gdy położy się go na ziemi, wszystkie Visoraki - niezależnie od tego gdzie będą i ile im to zajmie - przybędą tam, gdzie się on znajduje.

Historia

Serce Visoraków zostało stworzone przez Makutę Chiroxa i po raz pierwszy użyte do podboju hordy Visoraków przez Makutę Gorast.

Toa Nuva Pohatu i Onua zabrali Serce z Półwyspu Tren Krom, gdzie pierwotnie się znajdowało, w ramach przygotowań na przebudzenie Mata Nui. Przekazali je Zakonowi Mata Nui na Daxii.

Johmak przekazała następnie kryształ Toa Mahri, aby ci zabrali Serce na Artidax. Po umieszczeniu na wyspie kryształu, przybyły tam wszystkie Visoraki z Wszechświata Matoran i zginęły w erupcji wulkanu wywołanej przez Zakon. Kryształ również został przy tym zniszczony.

Pojawienia