FANDOM

"Koniec końców, jego czas minął, a Toa stali się wybranymi wojownikami Mata Nui. Być może żywił urazę, być może po prostu nie mógł znaleźć dla siebie miejsca w tym nowym świecie... tak, czy inaczej, zwrócił się do Mrocznych Łowców."
The Shadowed One, Mroczni Łowcy
Shadow Stealer
Dark Hunter Shadow Stealer
Mroczny Łowca
Narzędzia Ostrza
Moce Wchłanianie cieni
Teleportacja poprzez cienie
Status Żywy
Lokalizacja Spherus Magna

"Shadow Stealer" to Mroczny Łowca.

Biografia

Ponad 100 001 lat temu, Shadow Stealer był członkiem Dłoni Artakhi, poprzednika Zakonu Mata Nui. W tamtym czasie uznawano go za bohatera, jednakże później pojawili się Toa i zaczęli chronić Matoran budujących robota Wielkiego Ducha.

Po tym jak rozwiązano Dłoń Artakhi, Shadow Stealer dołączył do Mrocznych Łowców, by spróbować znaleźć nowy cel w życiu. Jego pierwsza misja odbyła się daleko od Odiny i w założeniach miała zająć wiele lat, jemu jednak udało się skończyć ją w parę dni.

Po zakończeniu zadania Shadow Stealer rozpoczął swoją długą podróż z powrotem na Odinę. Na swojej drodze stoczył wiele bitew z różnymi przeciwnikami, w tym z innymi Mrocznymi Łowcami, których zabił. Podobno Bractwo Makuta próbowało wynająć innego Mrocznego Łowcę, by go wyeliminował, bowiem bali się jego biegłości we władaniu cieniami.

Po bitwie o Bara Magna, wskutek której Wszechświat Matoran został poważnie uszkodzony, Shadow Stealer przeniósł się na Spherus Magna.

Cechy i umiejętności

Shadow Stealer posiadał moc wchłaniania cieni i przekształcania ich w energię. Potrafił również używać cieni jako środka transportu, wchodząc do jednego i wychodząc z drugiego. Przy użyciu tych zdolności mógł łatwo wrócić na Odinę, ale postanowił obrać dłuższą drogę, by zająć się innymi Mrocznymi Łowcami oraz Toa.

Broń i narzędzia

Shadow Stealer miał do swojej dyspozycji kilka ostrzy.

Cytaty

"Myślę o nim jak o pladze - niszczy słabych, a silnych czyni jeszcze silniejszymi."
— The Shadowed One, Mroczni Łowcy

Ciekawostki

  • Shadow Stealer został stworzony przez Aarona Cassity'ego na rzecz konkursu Magazynu LEGO, który polegał na zbudowaniu Mrocznego Łowcy, i wprowadzony do kanonu przez Grega Farshteya.

Pojawienia

Książki

Przewodniki