FANDOM

"Jak ja nienawidzę skorpionów..."
Pohatu, Uwaga na Ogony
Skorpion Śmierci
Skorpion Śmierci
Armia Czaszek
Broń Żądło i Haczykowate Ostrza, Szczypce
Moce Pochłanianie energii
Status Unicestwione
Miejsce pobytu Miasto Twórców Masek

Skorpiony Śmierci są bestiami dowodzonymi przez Kultę.

Biografia

Skorpiony Śmierci powstały dzięki mrocznej mocy Kulty. Kilka z nich zmierzyło się z Pohatu w Regionie Kamienia, walczył z nimi też Onua w Regionie Ziemi.

Kiedy Toa przybyli na cmentarz Miasta Twórców Masek, zaatakowały ich dwa Skorpiony Śmierci i szybko pozbawiły Pohatu maski oraz znokautowały Tahu, Gali i Onuę, po czym udały się w pogoń za Lewą, który ukrył się na dachu grobowca Ekimu. Widząc zbliżające się Skorpiony, Lewa przeciął zawieszony nad wejściem posąg maski Ekimu na pół, a jego odłamki spadły na bestie, przygniatając je.

Jakiś czas potem, po przebudzeniu Ekimu i pokonaniu Kulty, Toa zajęli się odbudową zniszczonego grobowca Ekimu. Skorpiony Śmierci zaatakowały ich wtedy, jednak Toa, łącząc siły, powalili je, a następnie pozbyli z miasta używając rampy stworzonej przez połączone moce Gali i Kopaki.

Cechy i umiejętności

Skorpiony Śmierci są silnymi i podstępnymi przeciwnikami, którzy potrafią całymi dniami czyhać na odpowiednią chwilę do ataku. Skorpiony zwykle polują małymi stadami i osaczają swe ofiary za pomocą sprytnych ruchów szczypcami. Są nieustraszone i nieustępliwe. Ich bezszelestne, błyskawiczne ruchy czynią z nich zarówno skutecznych wojowników, jak i świetnych zwiadowców. Potrafią wydobywać moce żywiołów z masek.

Uzbrojenie

Każdy Skorpion Śmierci posiada szczypce i żądło wyposażone w dwa haczykowate ostrza, którego używa do odbierania masek innym istotom.

Informacje o zestawie

Skorpion Śmierci został wydany jako jeden ze średnich zestawów w drugiej połowie 2015 roku. Zawierał 107 części, w tym częściowo pozbawioną mocy Złotą Maskę Kamienia. Mechanizm umieszczony w ogonie pozwala na zaciśnięcie kleszczy żądła. Po naciśnięciu tyłu głowy, można wystrzelić maskę Skorpiona.

Pojawienia

Książki Komiksy Online Multimedia

Powieści

Promocyjne

Animacje

Zwiastuny

Seriale TV

Gry wideo

Reklamy

Linki zewnętrzne