FANDOM

Skorpion Katapulta
Rahi Catapult Scorpion
Rahi
Status Aktywny
Moc Żadne
Lokalizacja Metru Nui

Historia

Skorpion gatunku Katapulta, powstał przez Makutę Chiroxa przy użyciu wirusów i płynnego Protodermis. Są jednymi z Rahi mieszkającym we Wszechświecie Matoran.

Na Metru Nui, Skorpiony Katapulty mieszkają w jaskiniach pod Rzeźbą Pola. Kiedy wyjdą ze swojego gniazda, niszczą wszystko na swojej drodze. Są one często mylone z dużą Nui-Jaga, ale są o wiele bardziej dzikie i niebezpieczne. Lubą jeść stałe Protodermis, więc ich preferowaną metodą polowania jest podążanie za stadem Kikanalo i wykopywanie ich bez względu na ich rogi. Jest to na tyle straszny Rahi, że Rock Raptory i Matoranie żyją w strachu przed nimi.

Umiejętności i cechy

Katapultowe Skorpiony posiadają żądło mogące stworzyć kule szybko zastygającej lawy. Strzelają tymi kulami wyrzucając żądło w przód niczym katapulty.

Mają również ostre jak brzytwa szczypce, ostre zęby i głowę pokrytą kolcami i rogami. Uważają za potencjalną ofiarę prawie wszystko co się rusza (myślą, że to Kikanalo).

Trivia

Skorpion Katapulta został zbudowany przez Cody Fullmer jako MOC i uznany za kanonicznego.