FANDOM

"To smutne do pomyślenia, że tak wiele istot odmawia przestrzegania umów i przestaje ofiarować swą zapłatę, zmuszając mnie do użycia Smoków Hordika, by ją otrzymać."
The Shadowed One, Mroczni Łowcy
Smoki Hordika
Dark Hunter Hordika Dragons
Mroczny Łowca
Narzędzia Szpony
Moce Zwiększona siła i szybkość
Wzmocnione zmysły tropienia
Naturalny, kontrolowany prąd elektryczny
Status Aktywne
Lokalizacja Spherus Magna

Smoki Hordika to ośmioro Mrocznych Łowców zmutowanych przez jad Hordika.

Historia

Jakiś czas temu, grupa Visoraków zabłądziła na Odinie. Została schwytana, a ich jad przeanalizowany. Później The Shadowed One przetestował właściwości jadu na ośmiu Mrocznych Łowcach, mutując ich w istoty znane jako Smoki Hordika.

The Shadowed One używał Smoków Hordika do zmuszania swoich klientów, by dotrzymywali swoich ofert, gdyby z jakiegoś powodu wstrzymali zapłatę. Prędzej czy później ich natura Hordika mogłaby przejąć nad nimi kontrolę, ale póki co byli lojalni swemu liderowi.

Po bitwie o Bara Magna, wskutek której Wszechświat Matoran został poważnie uszkodzony, Smoki Hordika przeniosły się na odrodzone Spherus Magna.

Cechy i umiejętności

Pomijając ich zwiększoną siłę, szybkość oraz wzmocnione zmysły tropienia, Smoki Hordika posiadały pazury, przez które przepływał naturalnie wytwarzany prąd elektryczny i mógł być przez nie kontrolowany. Wskutek wystawienia na działanie jadu Hordika smoki miały bardzo zwierzęcą naturę.

Ciekawostki

Pojawienia

Książki

Przewodniki