FANDOM

"Czasami, najbardziej żyzny grunt do rekrutacji Mrocznych Łowców znajduje się pośród naszych wrogów, Toa. Mroczny Łowca znany jako Spinner, na przykład, z przyjemnością opuścił ich szeregi."
The Shadowed One, Mroczni Łowcy
Spinner
Spinner
Mroczny Łowca
Narzędzia Bliźniacze ostrza
Rhotuka
Moce Zatruwanie powietrza
Wzrok powodujący zawrót głowy
Status Żywy
Lokalizacja Spherus Magna

"Spinner" to były Toa Powietrza, który później dołączył do Mrocznych Łowców.

Biografia

Toa

Spinner powstał jako Le-Matoranin i w pewnym momencie życia został przemieniony w Toa.

Gdy Spinner wciąż był Toa, on i jego drużyna zmierzyli się z grupą zmutowanych Rahkshi w krainie, którą akurat odwiedzali. Podczas walki Spinner został zrzucony do bardzo głębokiego dołu i w wyniku upadku poniósł dużo odniósł poważne obrażenia. Winą za ten wypadek obarczył swoich towarzyszy, Toa.

Mroczny Łowca

Mroczni Łowcy znaleźli go niemal na skraju śmierci - Toa musiał przejść szereg napraw, podczas których dodano do niego kilka ulepszeń, takich jak nowe moce i bronie. Po tym najemnicy zwerbowali go do swojej organizacji. Spinner oznajmił, że chciał tylko polować na Toa.

Po bitwie o Bara Magna, wskutek której Wszechświat Matoran został poważnie uszkodzony, Spinner przeniósł się na odrodzone Spherus Magna.

Cechy i umiejętności

Jako Toa Powietrza, Spinner mógł tworzyć, kontrolować i absorbować Powietrze.

Wskutek obrażeń, które odniósł, oraz modyfikacji wprowadzonych przez Mrocznych Łowców, Spinner stracił dostęp do mocy żywiołu i stale powodował, że powietrze wokół niego stawało się ciężkie i toksyczne, przez co nie nadawał się do cichych misji. Mógł również powodować zawroty głowy u przeciwnika samym spojrzeniem.

Po wypadku, który niemalże przypłacił życiem, Spinner obwiniał za niego swoich przyjaciół i zaczął odczuwać niechęć do własnego gatunku - jako Mroczny Łowca pragnął jedynie polować na innych Toa.

Broń i narzędzia

Spinner dzierżył bliźniacze ostrza, potrafiące strzelać dyskami Rhotuka, które powodowały, że cel tracił równowagę. Łącząc obie bronie mógł wystrzelić Rhotuka, które sprawiały, że ofiara zapadała w śpiączkę. Jednakże ilość energii potrzebnej do wykonania tego ataku mogła osłabić Spinnera na tyle, że sam mógł zapaść w śpiączkę.

Ciekawostki

  • Spinner został stworzony przez Joshua Guthrie, znanego również jako Greenbioguy, w ramach konkursu magazynu LEGO na zbudowanie Mrocznego Łowcy i wprowadzony do kanonu przez Grega Farshteya.

Pojawienia

Books

Guides