FANDOM

Sztuka BIONICLE
The Art of LEGO BIONICLE
Książka
Seria Żadna
Autor Zespół BIONICLE
Wydawca Makuta Prints
ISBN Brak

Sztuka BIONICLE to ekskluzywny artbook wydany przez LEGO na zakończenie drugiej generacji serii BIONICLE. Zawiera szkice, grafiki koncepcyjne, modele postaci, komiksy i grafiki promocyjne związane z rokiem 2015 i 2016.

Powstało tylko 100 takich książek. Zostały one wręczone jako nagrody w konkursach bądź podarunki dla oddanych fanów związanych z fanowskimi stronami o tematyce BIONICLE, takimi jak BZPower czy BIONICLEsector01. Sztuka BIONICLE była główną nagrodą w konkursie na zbudowanie Makuty, zorganizowanym przez LEGO w drugiej połowie 2016 roku na zakończenie serii.

Zawartość

"W styczniu 2015 roku, legenda BIONICLE została ożywiona i przywrócona do życia, by pozwolić nowym pokoleniom śledzić przygody bohaterów żywiołów.
Rebootowanie świata BIONICLE nie było łatwą decyzją. Staraliśmy się być wierni oryginalnym pomysłom jak tylko się dało, a jednocześnie otwarci dla nowych odbiorców BIONICLE.
W tej książce prezentujemy wam wgląd za kulisy, mnóstwo spojrzeń na dynamiczną wizję, która przywróciła BIONICLE.
Pragniemy wyrazić naszą szczerą wdzięczność dla wszystkich fanów, którzy podążali za nami w tej wspaniałej podróży. Bez Was nie byłoby BIONICLE.
"
— Zespół LEGO, lato 2016
Książka podzielona jest na pięć sekcji: Świat, Bohaterów, Złoczyńców, Maski oraz Design. Każda zawiera liczne grafiki przedstawiające proces twórczy poszczególnych elementów świata Okoto, Toa i ich przeciwników czy Masek Mocy.

Zobacz też

Linki zewnętrzne